گفتگو با «منصوره فرزاد منش»از نمایندگان فعال بیمه سینا در شهرستان بم

وی با اشاره به اهمیت ایجاد اعتماد در فروش بیمه گفت: با توجه به سابقه فعالیتی که در شهر بم دارم، مشتریان اعتماد زیادی به ما دارند و همین امر به افزایش فروش کمک می‌کند و در واقع بخشی از بازاریابی را خود مشتریان با معرفی ما انجام می‌دهند.

گفتگو با «منصوره فرزاد منش»از نمایندگان فعال بیمه سینا در شهرستان بم
صفحه اقتصاد -

وی با اشاره به فعالیت مستمر در رشته بیمه‌های آتش سوزی گفت: با توجه به شناخت کاملی که از این رشته دارم، در جشنواره مسکونی و اصناف توانستم از شرایط استفاده کنم و فعالیت خوبی داشته باشم.

وی ادامه داد: بیمه‌های آتش‌سوزی بسیار فراگیر است و افراد زیادی متقاضی آن هستند اما عده‌ای از پوششهای این بیمه خبر ندارند و زمانی که در بازاریابی متوجه می شوند، به سرعت تمایل به خرید نشان می‌دهند.

این نماینده شعبه کرمان در ادامه گفت: علاوه بر بازاریابی تلفنی، در مواقع زیادی هنگامی که برای بازاریابی بیمه آتش‌سوزی به مغازه ها و فروشگاه ها مراجعه و شروع به عکس برداری از محیط کردم سایر مغازه داران اطراف هم کنجکاو شدند و پس از پرس و جو آنها را در جریان پوششهای بیمه قرار دادم و به این صورت در یک بازدید چند بیمه‌نامه جدید جذب شد.

وی افزود: در برخی مراجعات به صنوف مختلف هنگام صدور بیمه آتش سوزی، سایر رشته‌های مرتبط را با آنها توضیح دادم و به این صورت از یک مشتری چند بیمه‌نامه جذب شد ضمن اینکه در هنگام صدور بیمه برای اصناف، برخی رشته‌های دیگر مثل عمر و مسئولیت را برای آنان شرح دادم که با این روش، سایر بیمه‌هایشان را جذب کردم.

وی ضمن ابراز خرسندی از نگرش مدیریت ارشد برای حمایت از شبکه فروش گفت: در این چندماه که تعامل ستاد و شعبه با نمایندگان بیشتر شده، دلگرم شدیم و با روحیه بهتری کار می‌کنیم ضمن اینکه با شعبه نیز ارتباط نزدیکی داریم و علاوه بر تماس، بازدید و پیگیری امور از سوی رییس و همکاران شعبه، بسیاری از کارها را با همدلی و همراهی سایر نمایندگان پیش می‌بریم .

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار