رونمایی از سامانه جامع ارتباط با مشتریان بیمه سرمد

در چهارمین روز از هفته سرمد که با نگاه به استراتژی بهبود تجربه مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام به عنوان "سرمد و مشتریان وفادار" نام‌گذاری شده بود، طی جلسه‌ای از سامانه جدید ارتباط با مشتریان CRM رونمایی شد و از مشتریان وفادار بیمه سرمد قدردانی شد.

رونمایی از سامانه جامع ارتباط با مشتریان بیمه سرمد
صفحه اقتصاد -

در این مراسم بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به مسائل و مشکلات مشتریان به عنوان بزرگترین سرمایه‌ شرکت، بهبود تجربه‌ مشتری را از مهمترین استراتژی‌های شرکت توصیف کرد و گفت: تمام ارکان شرکت توان خود را به‌کار گرفته‌اند تا مشتری به صورت بهینه از خدمات ارائه شده بهره‌مند گردد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه