ابلاغ جدید برای پرستاران؛

خبر خوش برای پرستاران | اصلاح فرمول اضافه کاری و پرداخت مطالبات در راه است

وزیر بهداشت از اصلاح فرمول اضافه کاری پرستاران خبر داد و اعلام کرد که مبلغ جدید به زودی ابلاغ خواهد شد. با تلاش‌های مستمر، مطالبات معوق پرستاران به روز شده و پرداخت‌ها به زودی انجام می‌شود.

خبر خوش برای پرستاران | اصلاح فرمول اضافه کاری و پرداخت مطالبات در راه است
صفحه اقتصاد -

با نزدیک شدن به روز پرستار، وزیر بهداشت، محمدرضا ظفرقندی، از تغییرات مهمی در فرمول و میزان اضافه کاری پرستاران خبر داد. این اقدام که نتیجه جلسات متعدد با سازمان‌های اداری و استخدامی است، به‌منظور پاسخگویی به مطالبات پرستاران و بهبود وضعیت مالی آن‌ها انجام می‌شود.

ظفرقندی تأکید کرد که از زمان ورود به دولت پیگیر این مطالبات بوده و با ابلاغ مبلغ جدید اضافه کاری، امیدوار است تا رضایت پرستاران جلب شود. در ادامه، جزئیات بیشتری از وضعیت مطالبات و پرداخت‌ها را بررسی خواهیم کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در مورد اصلاح فرمول و میزان اضافه کاری پرستاران جلسات فراوانی را با سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه برگزار کردیم، گفت: در این رابطه نتایج مثبتی حاصل شده و مبلغ اضافه کاری یک تا دو روز آینده ابلاغ خواهد شد؛ با پیگیری‌های زیادی توانستیم میزان اضافه کاری پرستاران را طی فرمولی اصلاح کنیم و مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

محمدرضا ظفرقندی در مورد آخرین وضعیت پرداخت مطالبات پرستاران با توجه به نزدیک شدن روز پرستار، گفت: از زمانی که وارد دولت شدم پیگیر مطالبات پرستاران بودم و حداقل ۳ مرتبه در جلسه هیات دولت این بحث را با رئیس جمهور مطرح کردم و ایشان نیز به مبادی ذیربط برای انجام سریع‌تر مطالبات تأکید کرد.

وی با بیان اینکه مبالغ قبل توجهی در دو مرحله (مرحله اول ۷ همت و مرحله دوم ۲.۵ همت) برای پرداخت مطالبات تعویقی پرداخت شد، افزود: بسیاری از پرداخت‌های پرستاران ۸ تا ۹ ماه عقب مانده و به تأخیر افتاده بود و ما توانستیم معوقات را پرداخت کنیم و به طور متوسط آن را به اوایل سال ۱۴۰۳ رساندیم یعنی از مهرماه ۱۴۰۲ این مطالبات اصلاح شده و زمان پرداختی به دانشگاه‌های علوم پزشکی به خرداد هم رسیده است.

ظفرقندی ادامه داد: البته به دانشگاه‌های بزرگ مبلغ بیشتری و دانشگاه‌های کوچک مبلغ کمتری پرداخت شده است.

وی تأکید کرد: اصلاح فرمول و میزان اضافه کاری پرستاران جلسات فراوانی را با سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه برگزار کردیم، در این رابطه نتایج مثبتی حاصل شده و مبلغ اضافه کاری یک تا دو روز آینده ابلاغ خواهد شد؛ با پیگیری‌های فراوان توانستیم میزان اضافه کاری پرستاران را طی فرمولی اصلاح کنیم و به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد