صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

طلا ۱۸ عیار دوباره گران شد؟ / قیمت طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۳

در این گزارش به قیمت طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

طلا ۱۸ عیار دوباره گران شد؟ / قیمت طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

امروز در این گزارش با ما همراه باشید تا از جزئیات تغییرات قیمت انس طلا، قیمت طلای ۱۸ عیار، مثقال طلا، سکه گرمی، سکه امامی و سکه بهار آزادی، در بازار روز دوشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است. 

طلا و سکه دوباره به سمت صعود برگشتند؟ 

روز دوشنبه سکه امامی صعود کرد؟ قیمت سکه بهار آزادی امروز چقدر شد؟ طلای ۱۸ عیار امروز به کدام سو رفت؟ امروز طلا و سکه اوج گرفت؟ مثقال طلا امروز نزولی شد؟ انس طلا به کدام سمت کشیده شد؟ طلا امروز صعود کرد؟ طلا امروز سقوط کرد؟ امروز طلا گران شد؟ امروز طلا ارزان شد؟ جنگ طلا را ارزان کرد؟ تحولات منطقه طلا را گران کرد؟ 

امروز طلای ۱۸ عیار آسمانی شد؟ طلا چند؟ 

امروز قیمت ‌یک گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ تا لحظه نگارش این قیمت، برابر با چهار میلیون و چهارصد و چهل و پنج هزار و سی تومان است. این درحالی است که روز گذشته قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار چهار میلیون و سیصد و هفتاد و پنج هزار و سیصد و بیست تومان بوده است. که نشان از صعود قیمت طلای ۱۸ عیار طی دو روز اخیر است. 

مثقال طلا به سمت بالا هجوم برد؟ مثقال چند؟ 

تا لحظه نگارش این قیمت، امروز قیمت ‌مثقال طلا در بازار آزاد دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ برابر با نوزده میلیون و دویست و شصت هزار تومان است که این رقم نسبت به روز یکشنبه که قیمت مثقال طلا هیجده میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان بوده است. بیش از سیصد هزار تومان افزایش را نشان می دهد. 

قیمت انس طلا به جلو رفت یا به عقب برگشت؟  انس طلا چند؟ 

امروز قیمت ‌انس طلا در بازار آزاد دوشنبه تا لحظه نگارش قیمت، برابر با دو هزار و هفتصد و سی و چهار تومان است و این درحالی است که روز گذشته قیمت انس طلا دو هزار و هفتصد و چهل و هشت تومان بوده است. که گویای کاهش اندک قیمت انس طلا می باشد. 

سکه امامی در بازار آزاد چقدر بفروش رسید؟ 

به گزارش صفحه اقتصاد، امروز قیمت ‌سکه امامی در بازار آزاد دوشنبه تا لحظه نگارش این قیمت، نیز برابر با پنجاه و یک میلیون و پونصد و ده هزار تومان است. که نسبت به روز یکشنبه که قیمت سکه امامی پنجاه میلیون و چهارصد و نود هزار تومان بوده است. بیش از یک میلیون تومان رشد داشته است. 

سکه بهار آزادی در بازار آزاد چقدر خرید و فروش شد؟ سکه چند؟ 

همچنین، قیمت ‌سکه بهار آزادی در بازار آزاد امروز دوشنبه برابر با چهل و شش میلیون و هشتصد و هفتاد هزار تومان است این درحالی است که قیمت سکه بهار آزادی روز گذشته چهل و شش میلیون و پونصد و بیست هزار تومان بوده است. که سیصد هزار تومان صعود را نشان می دهد. 

امروز قیمت سکه گرمی تا کجا رفت و چقدر شد؟ سکه گرمی چند؟ 

در این روز، قیمت ‌سکه گرمی در بازار آزاد دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ تا لحظه نگارش این قیمت، برابر با شش میلیون و دویست و شصت هزار تومان است. که نسبت به روز یکشنبه که قیمت سکه گرمی شش میلیون و صد و نود هزار تومان بوده است. حدود هفتاد هزار تومان افزایش پیدا کرده است. 

وضعیت بازار طلا و سکه امروز چگونه گذشت و تا کجا پیش رفت؟ 

براساس بررسی خبرنگار صفحه اقتصاد، قیمت های امروز بازار طلا و سکه تا لحظه نگارش این گزارش پس از دو روز ریزش دوباره به سمت صعود حرکت کردند و افزایش یافتند. 

قابل توجه همراهان همیشگی پایگاه خبری صفحه اقتصاد، قیمت ها ممکن است تا پایان معاملات امروز دوشنبه بالا و پایین شود و متغیر است. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد