صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۳ | طلا و سکه حسابی دوشنبه سقوط می کند؟

در این خبر به پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۳ | طلا و سکه حسابی دوشنبه سقوط می کند؟
صفحه اقتصاد -

در گزارش امروز خبرنگار ما، به جزئیات تغییرات قیمت سکه، سکه امامی، سکه بهار آزادی، سکه گرمی، نیم سکه و ربع سکه و قیمت طلا در بازار روز یکشنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۳ و پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه ۷ آبان ماه پرداخته شده است. 

امروز قیمت سکه به چه رقمی رسید؟ سکه حسابی سقوط کرد؟

امروز قیمت ‌سکه گرمی در بازار آزاد یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ تا لحظه نگارش این قیمت، برابر با شش میلیون و دویست و شصت هزارتومان است و این درحالی می باشد که روز شنبه قیمت سکه گرمی شش میلیون و پونصد و ده هزار تومان بوده است. که تشان از افت این قیمت است. 

قیمت سکه بهار همه را غافلگیر کرد؟ 

امروز قیمت ‌سکه بهار آزادی نیز در بازار آزاد یکشنبه ۶ آبان برابر چهل و شش میلیون و هشتصد و نود هزار با تومان است که این رقم در مقایسه با روز گذشته که قیمت سکه بهار آزادی چهل و هشت میلیون و هفتصد و سی هزار تومان بوده است. سقوط سنگینی داشته است. 

قیمت سکه امامی صعود کرد؟ 

امروز قیمت ‌سکه امامی در بازار آزاد یکشنبه تا لحظه نگارش برابر با پنجاه و یک میلیون و چهارصد هزار تومان است که این درحالی است که قیمت سکه امامی روز شنبه پنجاه و چهار میلیون و دویست و نود هزار تومان بوده است.

امرو قیمت نیم سکه چقدر بفروش رسید؟ 

به گزارش صفحه اقتصاد، امروز همچنین، قیمت ‌نیم سکه در بازار آزاد یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ تا لحظه نگارش این قیمت برابر با بیست و هفت میلیون و هشت صد هزار تومان است که این مبلغ نسبت به روز گذشته که قیمت نیم سکه بیست و نه میلیون و دویست هزار تومان تومان بوده است. با ریزش شدیدی روبرو شده است. 

قیمت ربع سکه ریزش کرد؟ ربع سکه چند؟ 

در این روز قیمت ‌ربع سکه در بازار آزاد یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ تا لحظه نگارش این قیمت برابر با هفده میلیون و هشتصد هزار تومان است. این قیمت که نسبت به روز شنبه که قیمت ربع سکه نوزده میلیون و صد هزار تومان بوده است. حسابی سقوط کرده است. 

قیمت طلای ۱۸ عیار چقدر شد و طلای ۱۸ عیار صعود کرد؟ 

امروز قیمت ‌یک گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد یکشنبه تا لحظه نگارش برابر با چهار میلیون و چهارصد و چهل و هشت هزار و چهل تومان است این درحالی می باشد که روز گذشته قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار چهار میلیون و پونصد و نود و هشت هزار و پونصد و پنجاه تومان معامله شد. که رقم طلا در بازار امروز نسبت به روز شنبه کاهش یافته است. 

در این روز قیمت ‌مثقال طلا در بازار آزاد یکشنبه تا لحظه نگارش این قیمت نیز برابر با نوزده میلیون و دویست و هفتاد هزار تومان است. که قیمت مثقال طلا نسبت به روز شنبه که نوزده میلیون و نهصد و بیست هزار تومان بوده است. امروز با سقوط پیش رفته است. 

وضعیت قیمت سکه چگونه گذشت؟ 

براساس بررسی خبرنگار صفحه اقتصاد قیمت های امروز بازار سکه تا لحظه نگارش این گزارش با توجه به وضعیت منطقه و حمله اسرائیل به ایران با افت شدیدی دست و پنجه نرم می کند. 

قیمت طلا و سکه امروز به کدام جهت رفت؟ 

امروز قیمت طلا و سکه کاهش یافت. 

گفتنی است که این قیمت ها بصورت لحظه ای اعلام شده است اما طبق بررسی های صفحه اقتصاد از اول روز امروز تاکنون قیمت سکه نزول پیدا کرده است. 

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۷ آبان ماه ۱۴۰۳ 

به گزارش صفحه اقتصاد، با توجه به روند نزولی قیمت طلا و سکه در یکی دو روز اخیر احتمال ادامه این ریزش ها با توجه به اوضاع کنونی و اخبار سیاسی دور از انتظار نیست. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد