با هدف بررسی مشکلات و موانع مربوط به فعالیتهای تجار فعال در منطقه آزاد چابهار صورت گرفت ؛
میز خدمت/تکریم ارباب رجوع و تسریع روند فعالیتهای تجار
حمیرا ریگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور در مدیریت های گمرکی و بازرگانی سازمان از صبح شنبه ۵ آبانماه تا پایان روز کاری، با هدف ارزیابی و بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات مدیریت های اجرایی در بخش های مختلف اقتصادی سازمان از طریق میز خدمت، از نزدیک با دغدغهها و نیازهای آنان، با ایشان بحث و گفتگو کرد.
حمیرا ریگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور در مدیریت های گمرکی و بازرگانی سازمان از صبح شنبه ۵ آبانماه تا پایان روز کاری، با هدف ارزیابی و بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات مدیریت های اجرایی در بخش های مختلف اقتصادی سازمان از طریق میز خدمت، از نزدیک با دغدغهها و نیازهای آنان، با ایشان بحث و گفتگو کرد.
حمیرا ریگی، در دیدار رودر رو با فعالان اقتصادی تصریح کرد: تکریم و خدمت به ارباب رجوع ضرورت دارد و هدف از این میز خدمت، برای مردم است و ما موظف به اجرای این امر شایسته می باشیم.
نظر شما