پیش بینی وضعیت آب و هوا اصفهان فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ + هواشناسی اصفهان فردا

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا اصفهان فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا اصفهان فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ + هواشناسی اصفهان فردا
صفحه اقتصاد -

اداره کل هواشناسی اصفهان درباره سامانه بارشی که از شامگاه امروز تا روز جمعه چهارم آبان در استان فعال می‌شود، هشدار سطح زرد صادر کرد.

سامانه بارشی در راه اصفهان است/ احتمال بارش برف پاییزی

مهر نوشت، هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند. هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند؛ همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی بیندیشند.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی اصفهان ساعتی پیش با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد که از شامگاه امروز سه‌شنبه و صبح فردا چهارشنبه احتمال رگبار پراکنده باران و در ارتفاعات بارش پراکنده برف در مناطق شرقی و تا حدودی مرکزی استان وجود دارد.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی اصفهان همچنین از بعدازظهر پنجشنبه تا صبح جمعه رگبار باران و در ارتفاعات استان و مناطق سردسیر غرب بارش برف و مه آلودگی پیش بینی می‌شود.

فعالیت سامانه بارشی روز پنجشنبه سوم آبان ماه همه مناطق استان به ویژه شهر اصفهان، بویین میان دشت، چادگان، خوانسار، فریدن (داران)، فریدونشهر، گلپایگان، آران و بیدگل، اردستان، انارک، بادرود، سمیرم، چوپانان، خمینی شهر، خور و بیابانک، دهق، برخوار (دولت آباد)، زواره، کاشان، کبوتر آباد، کوهپایه، مهاباد، مورچه خورت، شاهین شهر و میمه، نائین، نجف آباد، نطنز، هرند، ورزنه، مبارکه و چوپانان را در برمی‌گیرد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به لغزندگی معابر، یخ‌زدگی در مناطق کوهستانی و سردسیر، احتمال آسیب به سازه‌های سبک و ناپایدار، مه آلودی هوا و کاهش شعاع دید بر اثر فعالیت سامانه بارشی طی ۷۲ ساعت آینده هشدار داده و در ادامه توصیه کرده است که هموطنان در تردد جاده‌ها و معابر احتیاط کرده و تجهیزات زمستانی لازم به همراه داشته باشند.

اداره کل هواشناسی اصفهان همچنین بر لزوم برداشت محصولات زراعی و باغی حساس و انتقال محصولات برداشت شده به انبارهای استاندارد، استحکام بخشی به سازه‌های سبک و ناپایدار و آمادگی دستگاه‌های اجرایی ذی ربط برای جلوگیری از بروز خسارت احتمالی بر اثر حوادث جوی، تاکید کرده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد