شکایت کاربران آیفون ۱۶ از اپل

کاربران آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس که سیستم عامل نسخه پایدار ۱۸.۰.۱ و ۱۸.۱ بتا را نصب کرده‌اند، از راه اندازی مجدد ناگهانی گوشی شکایت دارند.

شکایت کاربران آیفون ۱۶ از اپل
صفحه اقتصاد -

گفته می‌شود کاربران آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس چنین مشکلی را گزارش نکرده‌اند.

اپل نسخه RC را برای حل مشکل کاربران توسعه دهنده‌ای که بتا نصب کرده‌اند، ارسال کرده و به سایرین گفته تا هفته بعد منتظر حل مشکل با آپدیت جدید بمانند.

پیشتر، سایت مک رامرز گزارش داد که بسیاری از کاربران در Reddit، Apple’s Support Communities و جاهای دیگر شکایت دارند که راه اندازی مجدد تصادفی روی تجربه آنها تأثیر بدی گذاشته است.

همانطور که مشخص است، این مشکل کاملاً تصادفی رخ می‌دهد، بنابراین برای جلوگیری از آن کار زیادی نمی‌توان انجام داد.

برخی از کاربران شکایت کرده‌اند که نمایشگر به کندی پاسخ می‌دهد یا به ورودی لمسی پاسخ نمی‌دهد و سپس آیفون یک ری-استارت سریع انجام می‌دهد.

حتی میان‌برهای بعد از بوت شدن راه‌اندازی مجدد، تجربه آیفون را مختل می‌کند، زیرا تا زمانی که قفل آیفون خود را پس از راه‌اندازی مجدد باز نکنید، پیام‌ها و اعلان‌ها را از دست خواهید داد.

برخی از کاربران موفق به دریافت دستگاه های جایگزین شده اند، اما این مشکل در دستگاه های جایگزین شده نیز وجود دارد.

تقریباً همه شکایات مربوط به آیفون ۱۶ پرو و ​​۱۶ پرو مکس است، زیرا در آیفون ۱۶ پلاس چنین مشکلاتی دیده نشده است.

نکته قابل توجه در اینجا این است که این مشکل برای اکثر کاربران نسبتاً نادر است و هر چند روز یک بار یا کمتر راه اندازی مجدد را تجربه می‌کنند.

برخی از کاربران بدشانس بوده‌اند و ظاهراً با ۱۰ تا ۲۰ خرابی در روز مواجه شده‌اند.

این گزارش اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد بازگرداندن آیفون از پشتیبان iCloud این مشکل را برای برخی از کاربران برطرف کرده است، اما کاربران با نصب جدید نیز دچار مشکل می‌شوند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد