مدارس هرمزگان فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس هرمزگان چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳

جزییات تعطیلی مدارس هرمزگان فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.

مدارس هرمزگان فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس هرمزگان چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا، بدانند آیا مدارس هرمزگان چهارشنبه تعطیل است یا خیر؟

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس هرمزگان فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ اندک است. تاکنون خبر تعطیلی که در فضای مجازی اعلام شده است، تکذیب می شود. 

اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

هواشناسی استان هرمزگان فردا چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ 

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در مناطق دریایی افزایش سرعت باد و بعدازظهر و اوایل شب در استان، ناپایداری جوی پیش بینی می‌شود.

مرضیه سی سی پور گفت: امروز مه صبحگاهی و کاهش دید افقی در برخی سواحل و جزایر پیش بینی و مه صبحگاهی سبب کاهش دید افقی در برخی سواحل و جزایر می‌شود.

او افزود: در طول روز غبار محلی و گذر ابر در آسمان استان پیش بینی می‌شود و بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات، پاره‌ای نقاط استان و محدوده تنگه هرمزافزایش ابر و رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: توصیه می‌شود امروز از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود و همچنین در مناطقی که شرایط بارشی فراهم نیست، بروز ناپایداری به صورت تند باد لحظه ای، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: دریای عمان و نیمه شرقی تنگه هرمز با افزایش باد‌های جنوب شرقی و خلیج فارس با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، نسبتاً مواج پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: بیشینه سرعت باد به بیش از چهل کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از یک و نیم متر خواهد رسید.

او افزود: توصیه می‌شود در این مدت شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: فردا از شدت سرعت باد شمال غربی در محدوده جزایر خلیج فارس کاسته خواهد شد، اما وزش باد‌های جنوب شرقی در دریای عمان و نیمه شرقی تنگه هرمز تداوم خواهد داشت.

سی سی پور گفت: از لحاظ دمایی سه روز آینده نوسان دمایی یک تا دو درجه‌ای را شاهد خواهیم بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد