فال شمع روزانه فردا چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ | فال شمع امروز بیست و پنجم مهرماه ۱۴۰۳

برای مطلع شدن از فال شمع روزانه فردا چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

فال شمع روزانه فردا چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ | فال شمع امروز بیست و پنجم مهرماه ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

در این پست از صفحه اقتصاد فال شمع روزانه فردا چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ آمده است.  فال شمع هم یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌ های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند از این رو فال شمع امروز طرفداران زیادی در بین افراد علاقمند به فال و طالع بینی دارد. برای خواندن فال شمع ما را تا آخر این پست همراهی کنین.

فال شمع روزانه فردا متولدین فروردین چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

فال شمع روزانه فردا متولدین اردیبهشت چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

زندگی بدون او برایت میسر نیست. غم دوری و هجران را نمی توان تحمل کنی ولی فعلا" چاره ای جز این نداریو با گریه و زاری کردن کاری درست نمی شود. شاید در آینده وصال یار میسر شود. با امید رسیدن به مقصود با مرگ دست و پنجه نرم کن.

فال شمع روزانه فردا متولدین خرداد چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

صبر داشته باش هر چند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو خداوند داد تو را از ستمگران می گیرد. کاری از دستت برنمی آید، فقط دعا کن شاید بالاخره مورد قبول خداوند واقع شود. نکند اگر به حاجت رسیدی و معتبر شدی خدا را فراموش کنی بلکه باید بیشتر رو به خدا آوری.

فال شمع روزانه فردا متولدین تیر چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

فال شمع روزانه فردا متولدین مرداد چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

گم کرده ی خود را پیدا می کنی و روزگار پر درد و رنجت تبدیل به خوشبختی می شود. بد به دل خود راه نده. اگر امروز به مراد نرسی فردا حتما" نشانه هایی از پایان غم خواهی دید چون با خدا هستی همیشه از بلایا نجات پیدا می کنی. باز هم در خلوت قرآن بخوان تا برای رسیدن به مقصد راهت را گم نکنی.

فال شمع روزانه فردا متولدین شهریور چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

به هر کسی زود اطمینان می کنید. قسم خورده بودید دیگر کارهای ناشایست انجام ندهید ولی عهد خود را شکسته و بسیار پشیمانید. رو به خدا آورید که شما را هدایت می کند و در زیر سایه ی اوست که به نیت و مقصود خودتان می رسید. صبر داشته باشید، نمازهایتان را به موقع بجا آورید و قرآن بخوانید که هر چه به دست می آورید از دولت قرآن می باشد.

فال شمع

فال شمع روزانه فردا متولدین مهر چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

هنوز در اول راهید. عجله نکنید. به مرحله ی بالای زهد و عقل نرسیده اید پس صبر کنید تا کارها خراب نشود و غم به دلتان راه پیدا نکند. مواظب دوستان خودتان باشید که گرگ هستند در لباس میش. آنها می خواهند بنیادتان را از بین ببرند و دل و دینتان را بگیرند و نگذارند به مقصود برسید پس عاقل باشید.

فال شمع روزانه فردا متولدین آبان چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

تغییر و تحولات بسیار زیادی در زندگیت رخ می دهد. دوباره دلت جوان می شود. قدر سلامتی خود و اطرافیانت را بدان. ماه شعبان و رمضان فرصت بسیار خوبی است برای دعا و رسیدن به حاجات. بسیار خوش هستی چون همه چیز برایت آفریده شده است.

فال شمع روزانه فردا متولدین آذر چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

آفرین بر شما که در زندگیتان ریا و دورویی وجود ندارد و پایه و بنیاد زندگی را بر مبنای مهر و محبت گذاشته اید. اما چندی است که چشم به راه و منتظر خبری هستید. به عافیت و سلامت می رسید و مقامتان روز به روز بالاتر می رود. همیشه امیدوار باشید . چشم طلب فقط از خدا داشته باشید که او بشارت رسیدن حاجت و مراد را به شما می دهد.

فال شمع روزانه فردا متولدین دی چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

قاصدی خوش خبر به سمت شما می آید که به همراه خود رسیدن به مراد و لطف یار را مژده می دهد. مدت درازی صبر کردید و از خدا طلب حاجت نموده اید. گوهری با ارزش به شما بخشیده اند سعی کنید آن را با کمال و جمال حفظ کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین بهمن چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

بلند شو ببین که چگونه دشمنانت شکست خورده اند و غم هایت به پایان رسیده. مالی به تو می رسد که باعث می شود مشکلاتت حل شود. گرمای خوشبختی را حس می کنی و ابرهای تیره از آسمان دلت کنار می روند و تو پیروز و موفق می شوی.

فال شمع روزانه فردا متولدین اسفند چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

خوشحال باش که به مراد دل می رسی و کار و صنعت تو بالا می گیرد و زبانزد همه ی مردم می شوی. تو ره صد ساله را می خواهی یک شبه طی بکنی. مواظب آدم های شیطان صفت باش که می خواهند خرابت کنند. نعمت بسیاری به سویت روانه است. عمری دراز می کنی که سرشار از شادی و خوشی است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد