مدارس قم فردا ۲۳ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس قم دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳

جزییات تعطیلی مدارس قم فردا دوشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.

مدارس قم فردا ۲۳ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس قم دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا، بدانند آیا مدارس قم دوشنبه تعطیل است یا خیر؟

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید. 

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس قم فردا دوشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۴۰۳ اندک است.تاکنون خبر تعطیلی که در فضای مجازی اعلام شده است، تکذیب می شود. 

اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوا قم فردا دوشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۴۰۳ | هواشناسی قم فردا

مدیرکل هواشناسی قم گفت: افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید برای ساعات بعدازظهر امروز و ابتدای شب در این استان پیش‌بینی می‌شود.

مهران حیدری روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، پیش‌یابی مدل‌های عددی و تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد امروز یک‌شنبه با عبور موجی در تراز میانی جو از نوار شمالی کشور شاهد بروز ناپایداری‌های موقت و محدود به شکل افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و غبارآلود در ساعات بعدازظهر و ابتدای شب در استان قم خواهیم بود.

وی با اشاره به سرعت وزش باد بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت، اضافه کرد: از اواخر وقت امشب به تدریج از مقدار ابرها کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه با استقرار هوای پایدار بر روی کشور آسمان صاف تا قسمتی ابری و وزش باد ملایم پیش‌‎بینی می‌شود؛ سرعت وزش باد نیز ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر با جهت جنوب شرقی خواهد بود.

حیدری با بیان این‌که بیشینه دمای هوای استان در چند روز آینده به تدریج کاهش می‌یابد، خاطرنشان کرد: با ادامه حاکمیت هوای پایدار بر روی استان تا پنج‌شنبه آسمان صاف و وزش باد ملایم خواهد بود.

به گفته وی، بیشینه دما برای امروز، فردا و پس‌فردا به ترتیب ۳۳، ۳۲ و ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه نیز برای فردا و پس‌فردا به ترتیب ۱۷ و ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

در استان قم ۱۰۹ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۲ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد