گرگ پارسی به طلا نرسید + ویدئو

هادی چوپان برای دومین سال متوالی نتوانست در عین ناباوری عنوان قهرمانی مسترالمپیا را کسب کند.

گرگ پارسی به طلا نرسید + ویدئو
صفحه اقتصاد -

هادی چوپان برای دومین سال متوالی نتوانست در عین ناباوری عنوان قهرمانی مسترالمپیا را کسب کند.

با اینکه به نظر می‌رسید همه چیز آماده قهرمانی هادی چوپان در مسترالمپیای ۲۰۲۴ است، اما گرگ ایرانی این بار بعد از سامسون داوودا به عنوان نایب قهرمانی دسته اوپن رسید.

چوپان که قهرمان سال 2022 مسترالمپیا به حساب می‌آید، تصور می‌کرد که رقابت اصلی خود را بار دیگر با درک لانسفورد، قهرمان سال 2023 این رقابت‌ها خواهد داشت، اما شرایط با روی استیج آمدن سامسون داوودا ملقب به شیر نیجریه‌ای به شکل دیگری پیش رفت. 

 

بامداد روز گذشته بود که کارشناسان از آمادگی بدنی سامسون داوودا که در سال‌های اخیر بارها مقابل هادی چوپان شکست خورده، شگفت‌زده شده بودند و او را جزء مدعیان قهرمانی امسال معرفی کردند. بدین ترتیب دوئل قهرمانی بین هادی و درک به مثلث قهرمانی با حضور سامسون تبدیل شده بود.

 
 
2094183

اما در فینال بامداد امروز تغییرات محسوسی در آمادگی بدنی هادی چوپان و حتی درک لانسفورد به وجود آمد. گرگ ایرانی با بدنی بسیار کات‌تر و آماده‌تر از مرحله مقدماتی روی استیج رفت و همانطور که در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود نمی‌خواست حرف و حدیثی برای قهرمانی‌اش باقی بماند.

 

بعد از ساعت‌ها انتظار و در حالی که اعلام نتایج هم بسیار طولانی شده بود، بالاخره 10 ورزشکار برتر دسته اوپن روی استیج آمدند. سورپرایز بزرگ توسط مسئولان مسترالمپیا اعلام شد که جایزه نفر اول امسال به 600 هزار دلار و جایزه نفر دوم به 250 هزار دلار افزایش پیدا کرده است. در حالی که سال قبل جایزه قهرمان 400 هزار دلار بود.

اندرو جک که به گفته خیلی از کارشناسان می‌توانست شگفتی‌ساز امسال باشد، در جایگاه پنجم قرار گرفت و مارتین فیت واتر هم چهارم شد. با اعلام نام درک لانسفورد به عنوان نفر سوم خیلی‌ها تصور کردند کار برای قهرمانی هادی چوپان تمام شده چون قهرمان سال قبل این رویداد در رده سوم قرار گرفته است.

2094182

اما در کمال شگفتی مجری مشهور مسترالمپیا بار دیگر ایرانی‌ها و هادی چوپان را شوکه کرد و این بار سامسون داوودا نیجریه‌ای را به عنوان قهرمان مسترالمپیا و هادی چوپان را به عنوان نایب قهرمان معرفی کرد. البته که رفتار چوپان مثل سال قبل نبود و او حریفش را در آغوش گرفت و قهرمانی را به داوودا تبریک گفت. 

بدین ترتیب داوودا برای نخستین بار قهرمان مسترالمپیا شد و دستش به ساندو رسید و هادی چوپان برای دومین سال متوالی بعد از قهرمانی‌اش به عنوان دومی دست یافت و جایزه ۲۵۰ هزار دلاری را از آن خود کرد.

 

رده‌بندی پایانی دسته اوپن مسترالمپیا به شرح زیر است:
1- سامسون داوودا
۲- هادی چوپان
3- درک لانسفورد
۴- مارتین فیت واتر
5- اندرو جک

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد