پسر موسوی لاری معاون پشتیبانی نهاد ریاست جمهوری شد

طی حکمی از سوی سرپرست نهاد ریاست جمهوری پسر موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات معاون پشتیبانی نهاد ریاست جمهوری شد

پسر موسوی لاری معاون پشتیبانی نهاد ریاست جمهوری شد
صفحه اقتصاد -

دکتر محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور حکمی دکتر سید مصطفی موسوی (لاری) را به سمت « معاون پشتیبانی » این نهاد منصوب کرد.

دکتر مصطفی موسوی متولد سال ۱۳۶۲ و دارای فوق لیسانس شهرسازی از دانشگاه شهید بهشتی و مدرک دکتری می باشد.

او سابقه شهرداری منطقه ۹ تهران، مدیرکل امور مناطق شهرداری تهران و ... را نیز در پرونده دارد.

دکتر محمدجعفر قائم‌پناه معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکم انتصاب سید مصطفی موسوی، با عنایت به نقش و اهمیت این معاونت، بر ضرورت توجه به نگهداشت پیشگیرانه در حوزه‌های ابنیه، خودروها، تاسیسات و فضاهای فیزیکی نهاد و همچنین امور رفاهی و خدمات بهداشتی و درمانی کارمندان محترم نهاد تاکید کرده است.

سید مصطفی موسوی متولد سال ۱۳۶۲، دکترای خود را از دانشگاه بوردو فرانسه در رشتۀ «کسب‌ و کارDBA» اخذ نموده و بیش از دو دهه در بخش‌های خصوصی و دولتی در قالب پروژه‌ها و مسئولیت‌های ساختمانی، عمرانی و شهری مشغول به فعالیت می‌باشد. وی دارای مدارک کارشناسی ارشد شهرسازی، گرایش طراحی شهری از دانشگاه تهران و کارشناسی مهندسی معماری از دانشگاه شهید بهشتی است.

دکتر موسوی در کارنامۀ کاری خود شهرداری منطقه ۹ تهران، مدیرکلی هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، ریاست هیئت مدیره شرکت سولیران (زیرمجموعه شستا)، معاونت امور پروژه‌های موسسه دانشمند (زیرمجموعه بنیاد مستضعفان)، مدیرعاملی و عضویت هیئت مدیره چند شرکت عمرانی و صنعتی در بخش خصوصی را نیز دارد.

دکتر سید مصطفی موسوی علاوه بر تجارب اجرایی، مدرس دروس معماری و مدیریت در برخی موسسات آموزش عالی کشور از جمله سازمان مدیریت صنعتی نیز می‌باشد.

سید عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات بود. سیّد عبدالواحد موسوی لاری  (زادهٔ ۱۳۳۳ در مُهر) سیاستمدار اصلاح‌طلب و روحانی شیعه ایرانی است که هم‌اکنون از اعضای شاخص مجمع روحانیون مبارز است. او در دولت‌های هفتم و هشتم از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۴ سمت وزیر کشور ایران را برعهده داشت و پیش‌از آن نیز به مدّت ۱ سال از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۷ به‌عنوان معاون امور حقوقی و مجلس رئیس‌جمهور فعّالیت می‌کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد