وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جهانی پست را تبریک گفت

سیدستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فرارسیدن ۱۷ مهر روز جهانی پست را به تمامی کارکنان شرکت ملی پست در سراسر کشور تبریک گفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جهانی پست را تبریک گفت
صفحه اقتصاد -

در متن پیام وزیر ارتباطات چنین آمده است:

هموطنان گرامی کارکنان خدوم و پرتلاش شرکت ملی پست و فعالان بخش خصوصی در صنعت پست کشور در آستانه روز جهانی پست که مصادف با یکصد و پنجاهمین سالروز تاسیس اتحادیه پستی جهانی است فرصت را مغتنم دانسته تا این روز را تبریک گفته و از تلاش ها و خدمات ارزنده فعالین بخش در راستای برقراری ارتباطات پویا و گسترش خدمات پستی در کشور تقدیر و تشکر نمایم.

در طول تاریخ پست ابزار ارتباطی کارآمد بین اقوام و ملل بوده و در انتقال فرهنگ دانش و اخبار نقش بی بدیل و بسزایی ایفا نموده است. در عصر حاضر نیز با تغییر سبک زندگی مردم و با وجود پیشرفت های شگرف فناوری اطلاعات و ارتباطات که بر همه ابعاد زندگی سایه افکنده نقش پست به عنوان یکی از قدیمی ترین و پایدارترین ابزارهای ارتباطات فیزیکی بیش از پیش نمایان و پابرجاست و این صنعت با تطبیق خدمات و سرویس های خود با نیازهای روزافزون و متنوع جامعه و استفاده از فناوری های نوین به یکی از ارکان اساسی و محورهای توسعه اقتصاد دیجیتال مبدل گردیده است.

پست به عنوان یکی از قدیمی ترین و مردمی ترین نهادهای ارتباطی عاملی زیربنایی در زندگی اجتماعی و اقتصادی بشر بوده و با انطباق پذیری بالا متاثر از تغییرات خواست و نیاز جامعه همواره نقشی محوری و تاثیرگذار در توسعه و پیشرفت جوامع ایفا نموده است به گونه ای که امروزه در جایگاه یک توانمندساز و زیر ساخت اساسی در شکل گیری و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط و موتور محرک اقتصاد دیجیتال و نمادی از توسعه و پیشرفت در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه شناخته میشود.

با توجه به اهمیت روز افزون خدمات پستی در عصر حاضر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان متولی راهبری و توسعه بخش و صنعت پست کشور توسعه زیر ساختهای پستی طراحی و ارائه خدمات نوین و ارتقای کیفیت خدمات را به عنوان یکی از برنامه های با اولویت خود در دولت وفاق ملی پیگیری مینماید.

ما بر آنیم با تدوین و اجرای برنامه های راهبردی توسعه خدمات پستی افزایش رفاه و روحیه امیدواری در کارکنان حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی ساماندهی و توسعه همکاریهای متقابل فعالین در این حوزه و تقویت همکاری های بین المللی به تو سعه پایدار اقتصادی کشور کاهش تاثیرات زیست محیطی و افزایش رفاه مردم کمک نماییم همچنین با گسترش خدمات پستی پایدار در نقاط روستایی و غیر برخوردار علاوه بر تسهیل ارتباطات زمینه را برای توسعه کسب و کارهای محلی و ایجاد اشتغال مولد فراهم آوریم.

بررسی ظرفیت های بخش پست با اطمینان نشان میدهد که آینده صنعت پست کشور بسیار روشن و رو به توسعه است. از این رو با اتکا به توانمندی های داخلی و بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان و نوارو در استفاده از فناوریهای نوین می توانیم خدمات پستی کشور را به سطح استانداردهای جهانی ارتقاء داده و رضایت مندی ذینفعان را حاصل نماییم.

در پایان ضمن تبریک مجدد روز جهانی پست به همه فعالان این حوزه از تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی همکاران عزیزم در شرکت ملی پست قدردانی نموده و برای شما موفقیت روز افزون آرزومندم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد