جدیدترین کد تخفیف اسنپ از سفر تا سوپرمارکت

اسنپ به عنوان یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های ایرانی با ارائه کد تخفیف اسنپ و تخفیف‌های دیگر خدمات مانند اسنپ فود، اسنپ مارکت، اسنپ پی، اسنپ شاپ و اسنپ اکسپرس توانسته رضایت و راحتی کاربران خود را فراهم کند.

جدیدترین کد تخفیف اسنپ از سفر تا سوپرمارکت
صفحه اقتصاد -

با توجه به رشد و توسعه تکنولوژی استارتاپ‌های فراوانی تلاش کرده اند تا با ارائه خدمات به روز و جذاب جای خود را در بازار‌های آنلاین باز کنند. از بین همه این استارتاپ‌ها برخی مانند اسنپ در نهایت موفق شدند به این جایگاه برسند. نکته مهم این است که راز رسیدن به موفقیت و تبدیل شدن به یک پلتفرم محبوب چیست؟ در یک توضیح کوتاه می‌توان گفت مجموعه اسنپ با نوآوری و در نظر گرفتن نیاز‌های مردم جامعه توانست خدماتی منحصر به فرد و دقیق به آن‌ها ارائه کند. علاوه بر این، مشتری مداری و طرح‌های تشویقی باعث شد تا کاربران اسنپ به این پلتفرم وفا دار بمانند. یکی از این خدمات ویژه ارائه کد تخفیف اسنپ در بخش‌های مختلف است که خریدی مقرون به صرفه را برای شما به هدیه می کند.

تخفیف خدمات اسنپ برای یک زندگی بهتر

اسنپ یک پلتفرم تک بعدی نیست و در بخش‌های مختلف می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های کاربران باشد. این اپلیکیشن در ابتدا با سرویس‌های حمل و نقل یا همان تاکسی اینترنتی شناخته شد و سپس بخش‌های متنوع دیگر به تدریج به آن اضافه شدند. البته، در همان بخش حمل و نقل نیز، علاوه بر تاکسی های درون شهری امروزه می­توانید از تاکسی های بین شهری، پیک موتوری، اسنپ بایک و اسنپ وانت برای اسباب کشی نیز استفاده کنید. محبوب ترین بخش‌های سوپر اپلیکیشن اسنپ موارد زیر را شامل می‌شود:

سوپر مارکت‌ اسنپ

جدیدترین کد تخفیف اسنپ از سفر تا سوپرمارکت

یکی از قسمت‌های مهم، پر کاربرد و محبوب اسنپ، سوپر مارکت‌های اینترنتی است. با استفاده از این سوپری‌ها می‌توانید انواع اقلام سوپر مارکتی را به صورت آنلاین خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. اسنپ در این زمینه با دو اپلیکیشن اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس فعالیت می‌کند. برای خرید ارزان تر محصولات ضروری و رفع نیاز‌های روزمره خود می‌توانید به این پلتفرم‌ها مراجعه کرده و از سوپر مارکت‌های اطراف خود بدون خروج از خانه خرید کنید. لازم به ذکر است که کد تخفیف اسنپ مارکت و کد تخفیف اسنپ اکسپرس می‌تواند در تجربه خریدی مقرون به صرفه به شما کمک کند. در جدول زیر می‌توانید برخی از پر کاربرد ترین کدهای تخفیف‌ اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس را مشاهده کنید.

کد تخفیف

عنوان کد

مقدار تخفیف

حداقل خرید

OFFC۲۶GZMQ۸

کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت

۱۰۰ هزار تومان

۷۰۰ هزار تومان

OFCH۱K۶۲B۷۶

کد تخفیف اسنپ مارکت ۶۰ هزار تومانی

۶۰ هزار تومان

۳۰۰ هزار تومان

nasbp۲

کد تخفیف اسنپ مارکت غیر اول ویژه تهران، کرج، قم، اصفهان، ارومیه، قزوین و شیراز

۳۵ هزار تومان

۲۰۰ هزار تومان

Win

کد تخفیف اسنپ مارکت هایپراستار

۵۰ هزار تومان

۲۰۰ هزار تومان

سفر ارزان با تخفیف‌های اسنپ

یکی از بخش‌های جذابی که بعداً به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد، اسنپ تریپ نام دارد. در این سرویس جذاب شما می‌توانید هر خدماتی که برای تجربه یک سفر لذت بخش نیاز دارید را به صورت آنلاین و کاملاً اقتصادی دریافت کنید. خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس برای مقاصد مختلف داخلی، امکان خرید بلیط هواپیما برای سفر‌های خارجی، رزرو هتل در شهر‌های مختلف ایران و سایر کشور‌ها و همچنین رزرو تور‌های مسافرتی مختلف از جمله خدماتی است که در اسنپ تریپ ارائه می‌شود. نکته جالب توجه اینجاست که برای بهره مندی از این خدمات با صرف هزینه کم تر می‌توانید از کد تخفیف اسنپ تریپ استفاده کنید. توجه داشته باشید که هر کد شرایط استفاده متفاوتی دارد و هنگام دریافت آن باید به این نکات توجه کنید. در جدول زیر می‌توانید برخی از کاربردی ترین کد‌های تخفیف اسنپ تریپ را مشاهده کنید.

کد تخفیف

عنوان کد

مقدار تخفیف

حداقل خرید

AFOF۹۰W

کد تخفیف اسنپ تریپ اولین سفر

۹۰ هزار تومان

بدون محدودیت

AFOB۱۰W

کد تخفیف اسنپ تریپ بلیط اتوبوس

۱۰ هزار تومان

بدون محدودیت

AFOH۹۰SW

کد تخفیف اسنپ تریپ هتل

۹۰ هزار تومان

بدون محدودیت

AFOI۲۰۰U

کد تخفیف اسنپ تریپ هواپیما خارجی

۲۰۰ هزار تومان

بدون محدودیت

AFOH۱۸۰W

کد تخفیف اسنپ تریپ هتل داخلی

۱۸۰ هزار تومان

بدون محدودیت

تخفیفات بخش مالی و اعتباری اسنپ

جدیدترین کد تخفیف اسنپ از سفر تا سوپرمارکت

یکی از منحصر به فرد ترین قسمت‌هایی که در مجموعه اسنپ فعال است، بخش خدمات مالی است. این بخش به صورت یک اپلیکیشن مجزا به نام اسنپ پی یا از طریق بخش اعتباری سوپر اپلیکیشن اسنپ قابل دسترسی است. خرید شارژ و بسته‌های اینترنت، پرداخت قبوض و ... را می‌توانید در اسنپ پی به سرعت انجام دهید. به علاوه اسنپ پی امکان خرید به صورت اعتباری و اقساطی را از فروشگاه‌های مختلف برای شما فراهم می‌کند. به این ترتیب می‌توانید همه محصولات مورد نیاز خود را بدون پرداخت پیش پرداخت تهیه کرده و هزینه آن را در 4 قسط بدون سود و بدون نیاز به ضامن بپردازید. علاوه بر این، کد تخفیف اسنپ پی نیز برای خریدی اقتصادی تر در اختیار شما قرار می‌گیرد. در واقع شما می‌توانید یک کالا را هم ارزان تر بخرید و هم به صورت قسطی پرداخت کنید.

کد تخفیف

 

عنوان کد

مقدار تخفیف

حداقل خرید

PAY۵KHNM

کد تخفیف اسنپ پی خرید اول

۵۰ هزار تومان

۴۰۰ هزار تومان

PAYSPSNM

کد تخفیف اسنپ پی بدون محدودیت

۱۰۰ هزار تومان

۵۰۰ هزار تومان

PAY۵PSMP

کد تخفیف اسنپ پی غیر اول ویژه خرید دوم

۶۰ هزار تومان

۴۰۰ هزار تومان

سفارش آنلاین غذا و خوراکی

بدون تردید پس از تاکسی اینترنتی می‌توان اسنپ فود را پر طرفدارترین زیر مجموعه اسنپ دانست. این اپلیکیشن با ارائه خدمات جذاب و بی نظیر توانست در بخش خرید‌های آنلاین و سفارش غذا تحول به وجود بیاورد. می‌توان اینطور گفت که سفارش غذا با کد تخفیف و به صورت آنلاین و حضور همه فروشنده‌های مواد غذایی، کافه‌ها و رستوران‌ها در یک اپلیکیشن برای نخستین بار در ایران توسط اسنپ اجرایی شد. امروزه می‌توانید برای سفارش غذا، شیرینی، آجیل، میوه، گوشت و مرغ، محصولات کافی شاپی و ... از این سرویس استفاده کنید.

فروشگاه آنلاین اسنپ

مجموعه اسنپ در تلاش است تا با ارائه خدمات مختلف، هر چیزی که کاربران نیاز دارند را در اختیار آن‌ها قرار دهد. به همین منظور هم اکنون امکان خرید کالا‌های مختلف از طریق اسنپ شاپ برای کاربران این پلتفرم فراهم شده است. در فروشگاه اسنپ شاپ می‌توانید محصولات مختلف در دسته بندی‌های متفاوت مثل پوشاک، لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات ورزش و سفر و ... را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

جدیدترین کد تخفیف اسنپ از سفر تا سوپرمارکت

خرید آنلاین بیمه نامه با تخفیف اسنپ

یکی از آخرین بخش‌هایی که اسنپ به سوپر اپلیکیشن خود اضافه کرده بخش خرید آنلاین بیمه نامه است. از طرفی، با توجه به این که رانندگان زیادی در این مجموعه فعالیت می‌کنند این خدمات به آن‌ها کمک می‌کند تا ماشین‌های خود را راحت تر و با شرایط ویژه بیمه کنند. از طرف دیگر، استفاده از این خدمات برای تهیه بیمه نامه‌های مختلف برای عموم مردم نیز امکان پذیر است. در اسنپ بیمه می‌توانید طرح‌های بیمه ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف را بررسی و مقایسه کرده و در نهایت بیمه ای که بیشترین تناسب را با شرایط و نیاز‌های شما دارد انتخاب کرده و خریداری کنید.

خدمات پزشکی و درمانی آنلاین

در نهایت می‌توان اسنپ دکتر را نیز به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های منحصر به فرد این مجموعه معرفی کرد. در این سرویس می‌توانید از خدمات درمانی آنلاین مثل مشاوره پزشکی با بهترین متخصصان در هر حوزه بهره مند شوید. همچنین، امکان دریافت مشاوره روانشناسی و خرید آنلاین دارو از داروخانه اسنپ نیز برای شما فراهم خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد