تحقق بیش از ۱۰۱ درصدی تولید نفت و گاز مارون در نیمه نخست ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون چهارشنبه 11 مهر در نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت این شرکت اعلام کرد برنامه تولید نفت خام در نیمه نخست سال جاری به میزان 2/101 درصد تحقق یافته است.

تحقق بیش از 101 درصدی تولید نفت و گاز مارون در نیمه نخست 1403
صفحه اقتصاد -

مهندس قباد ناصری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محور مقاومت و تقدیر از تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی به دست نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق ۲ گفت: تلاش کردیم تا در جبهه اقتصادی وخط مقدم تولید، دین خود را به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کنیم که در نتیجه این تلاش ها، با برنامه ریزی دقیق و ارائه ایده های ابتکاری از سوی کارکنان شرکت، افزون بر تولید فراتر از برنامه، دستاوردی بزرگ را در بخش عملیات ترمیمی بر روی چاه ها داشته و تحقق بیش از ۱۶۴ درصدی تولید را  به ثبت رساندیم.

مهندس قباد ناصری با بیان اینکه در پی اجرای اصلاحیه های فرایندی( افزایش ظرفیت انتقال و فرآورش نفت نمکی)،  از کاهش تولید به میزان ۳۵ هزار بشکه در روز و گاز سوزی به میزان ۱۰ میلیون فوت مکعب در روز جلوگیری به عمل آمده است، اظهار داشت: افزون بر این، با بهره گیری از دستگاه های فرآورش سیار نفت(MOT) و تفکیک گر سیار نفت(MOS)، موفق شدیم در نیمه نخست سال جاری ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام را استحصال و به مدار تولید بازگردانیم.

وی تلاش های بی وقفه، تسهیم دانش فنی و ارائه ابتکارات فنی و عملیاتی را از دلایل اصلی تحقق این دستاوردها برشمرد و از کلیه کارکنان شرکت تقدیر نمود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد