قیمت بین کوین امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ + قیمت ارزهای دیجیتال ۱۱ مهر

در این پست از صفحه اقتصاد قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ همراه با قیمت سایر ارزهای دیجیتال آمده است. با ما همراه باشید!

قیمت بین کوین امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ + قیمت ارزهای دیجیتال ۱۱ مهر
صفحه اقتصاد -

قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر بیت کوین در رتبه ۱ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۱,۲۱۹,۴۹۸,۶۴۲,۸۲۸ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۱۶ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۲.۸۱ درصد کاهش و همچنین در یک هفته گذشته ۳.۹۹ درصد کاهش روبرو بود.

قیمت اتریوم امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳

قیمت اتریوم امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر اتریوم در رتبه ۲ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۲۹۹,۲۴۱,۳۹۴,۰۹۱ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۰۳ درصد کاهش داشته است و در شبانه روز گذشته ۵.۲۳ درصد کاهش و همچنین در یک هفته گذشته ۵.۹ درصد کاهش روبرو بود.

قیمت مونرو امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳

قیمت مونرو امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر مونرو در رتبه ۳۴ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۲,۷۴۶,۶۹۹,۱۳۴ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۴۹ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۱.۳۳ درصد کاهش و همچنین در یک هفته گذشته ۱۱.۳۵ درصد کاهش روبرو بود.

قیمت ترون امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳

قیمت ترون امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر ترون در رتبه ۱۰ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۱۳,۳۴۹,۷۵۸,۸۲۳ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۳۱ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۱.۲۴ درصد کاهش و همچنین در یک هفته گذشته ۲.۱۱ درصد افزایش روبرو بود.

قیمت تتر امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳

قیمت تتر امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر تتر در رتبه ۳ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۱۱۹,۶۰۸,۸۹۵,۲۴۱ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۰.۰۶ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۰.۰۲ درصد کاهش روبرو بود.

قیمت باینس کوین امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳

قیمت بایننس کوین امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر بایننس کوین در رتبه ۴ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۸۰,۸۴۲,۶۶۰,۱۵۴ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۰۸ درصد کاهش داشته است و در شبانه روز گذشته ۳.۶۲ درصد کاهش و همچنین در یک هفته گذشته ۸.۳۴ درصد کاهش روبرو بود.

قیمت لایت کوین امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳

قیمت لایت کوین امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر لایت کوین در رتبه ۲۱ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۴,۸۱۲,۳۹۲,۶۶۲ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۳۳ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۵.۴۹ درصد کاهش و همچنین در یک هفته گذشته ۴.۰۴ درصد کاهش روبرو بود.

قیمت دوج کوین امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳

قیمت دوج‌کوین امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر دوج‌کوین در رتبه ۸ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۱۵,۸۴۵,۳۲۸,۸۳۹ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۲۳ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۷.۳۷ درصد کاهش و همچنین در یک هفته گذشته ۱.۵۵ درصد کاهش روبرو بود.

قیمت چین لینک امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳

قیمت چین‌لینک امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر چین‌لینک در رتبه ۱۴ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۷,۰۲۱,۸۸۱,۴۱۷ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۱۹ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۷.۲۸ درصد کاهش و همچنین در یک هفته گذشته ۸.۳۵ درصد کاهش روبرو بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد