خبر فوری، حمله ایران به اسرائیل آغاز شد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اندکی قبل ایران به سمت اراضی اشغالی موشک شلیک شده است. سپاه پاسداران اعلام کرد: لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونسیتی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه پاسداران با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد که جزئیات آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید.

خبر فوری، حمله ایران به اسرائیل آغاز شد
صفحه اقتصاد -

تصاویر زنده آسمان تل‌آویو و برخی دیگر از شهرهای اسرائیل اشغالگر نشان دهنده آن  است که حجم گسترده‌ای از موشک‌ها برای تنبیه قاتل‌های صهیونیست روانه این سرزمین‌های اشغالی شده است.

حمله قبلی ایران به رژیم صهیونیستی خساراتی به برخی پایگاه های نظامی صهیونیست ها وارد کرد.

مردم خرم‌آباد نیز در آسمان این شهر شاهد موشک‌های پرتاب شده به سمت اراضی اشغالی بودند.

اهالی کرمانشاه گزارش دادند صدای ارسال موشک ها به اسرائیل جنایتکار از دقایقی قبل شروع شده و همه ایرانیان منتظر خبرهای شادی بخش به هلاک رسیدن صهیونیسم جنایتکار هستند.

سپاه پاسداران اعلام کرد: در پاسخ به شهادت شهید هنیه، سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم.

چنانچه رژیم صهیونیستی به عملیات ایران واکنش نشان دهد با حملات کوبنده مواجه خواهد شد.

 ان‌بی‌سی نیوز به نقل از یک مقام ارشد کاخ سفید و یکی از مقامات وزارت دفاع ایالات متحده خبر داد که حمله قریب‌الوقوع ادعایی ایران به اسرائیل تنها اهداف نظامی و تأسیسات دولتی را هدف قرار خواهد داد.

آن‌ها افزودند که ایران به اهداف غیرنظامی حمله نخواهد کرد.

 فاکس نیوز هم به نقل از منبعی در پنتا گون ادعا کرده که تصاویر ماهواره‌ای حاکی از آن است که ایران شروع به جابه‌جایی سکوی پرتاب موشک برای هدف قرار دادن اسرائیل کرده است.

حریم هوایی اردن و عراق هم بسته شد

منابع رسانه ای از بسته شدن حریم هوایی آسمان اردن و عراق در پی عملیات موشکی ایران به سرزمین های اشغالی خبر می دهند.

منابع صهیونیستی از بصدا درآمدن آژیرهای خطر در سرزمین های اشغلای برای 1800 مرتبه در طول یک ساعت اخیر خبر می دهند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا دقایقی دیگر برای پنجمین بار در روز جاری نشست رسانه ای برگزار خواهد کرد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بن گوریون لغو گردید.

تحلیلگر تلویزیون الجزیره با اشاره به حمله گسترده موشکی به رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حمله کنونی متفاوت از حمله وعده صادق است.

 نمایندگی ایران در سازمان ملل: اگر اسرائیل پاسخ دهد، پاسخ بعدی ایران ویران کننده است

نمایندگی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک اعلام کرد: پاسخ‌ حقوقی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت. در صورت واکنش رژیم صهیونیستی و شرارت جدید، پاسخ‌ بعدی و ویران‌کننده به دنبال خواهد داشت. کشورهای منطقه و حامیان صهیونیست‌ها، حساب خود را از این رژیم جدا کنند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد