واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به نقل از روابط عمومی صبانور:

رکوردهای جدید شرکت صبانور طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۳

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور، رکوردهای حاصل شده در استخراج و تولید محصولات این شرکت طی 6 ماهه نخست 1403 را اعلام کرد.

رکوردهای جدید شرکت صبانور طی 6 ماهه نخست 1403
صفحه اقتصاد -

سید علیرضا موسوی با اشاره به جزئیات رکوردهای حاصل شده در شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور گفت: این شرکت با استخراج ۲ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۶۹۳ تن ماده معدنی، رکورد جدیدی را در استخراج به ثبت رساند. رکورد قبلی استخراج، مربوط به سال ۱۴۰۱ بود که در آن ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۹۶۷ تن ماده معدنی استخراج شد.

وی افزود: رکورد جدید تولید سنگ آهن دانه بندی این شرکت یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۸۱ تن در نیمه نخست ۱۴۰۳ بود. آخرین رکورد تولید این محصول، یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۶۷۵ تن در مدت مشابه سال ۱۴۰۰ بود.

مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با اشاره به رکورد جدید تولید کنسانتره سنگ آهن، تصریح کرد: این شرکت طی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۳ با تولید ۸۳۲ هزار و ۳۳۳ تن، رکورد قبلی خود در مدت مشابه ۱۳۹۹ (۷۱۰ هزار و ۸۲۲ تن) را شکست.

وی ادامه داد: تولید ۳۲۱ هزار و ۷۸۰ تن گندله آهن در نیمه نخست ۱۴۰۳، رکورد جدیدی از شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور بود که رکورد قبلی خود (۲۴۰ هزار و ۸۲۲ تن در مدت مشابه ۱۴۰۲) را جا گذاشت.

بنا به این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی صبانور در استان همدان واقع است.

استخراج سنگ آهن: ۲ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۶۹۳ تن (۱۴۰۳)

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد