مدارس همدان فردا ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

جزییات تعطیلی مدارس همدان فردا دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.

مدارس همدان فردا ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس همدان دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

با آغاز بارش ها باز والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا می خواهند، بدانند آیا مدارس همدان دوشنبه تعطیل است یا خیر؟

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید. 

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس همدان فردا دوشنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ اندک است. اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

هواشناسی استان همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: همدان با مثبت چهار درجه سانتیگراد طی ۲۴ ساعت اخیر بعد از اردبیل با منفی ۲ درجه، به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد.

"محمدحسن باقری‌شکیب" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: روز گذشته بارش‌هایی را در نیمه شمالی استان داشتیم که بیشترین میزان بارش از ایستگاه هواشناسی کرفس درگزین به میزان ۱۶ میلی‌متر گزارش شد.

وی افزود: با توجه به آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان استان طی امروز عمدتا نیمه ابری است و در ساعات بعدازظهر وزش باد و در برخی ساعات غبار رقیق را خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان بیان کرد: با عبور سامانه بارشی دیگری طی ساعاتی از بعدازظهر فردا /دوشنبه/ افزایش ابر و احتمال رگبار خفیف و بارش‌های پراکنده عمدتا در مناطق شمالی استان وجود دارد.

باقری‌شکیب ادامه داد: از روز سه‌شنبه به بعد آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی گفت: طی ساعاتی از روز چهارشنبه وزش باد شدید همراه با غبار رقیق را در منطقه خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: از نظر تغییرات دمایی روند کاهش دما در استان تا فردا ادامه دارد و از فردا به بعد انتظار داریم افزایش دما را در اکثر نقاط استان داشته باشیم.

باقری‌شکیب ادامه داد: روز گذشته بیشینه دما از نهاوند و تویسرکان با ۲۲ درجه سانتیگراد و صبح امروز دمای کمینه از ایستگاه هواشناسی کرفس درگزین با صفر درجه سانتیگراد گزارش شد.

وی دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت اخیر را بین ۲۰ و چهار درجه سانتیگراد در نوسان عنوان کرد.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد