مدارس اردبیل فردا ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

جزییات تعطیلی مدارس اردبیل فردا یکشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.

مدارس اردبیل فردا ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

با آغاز بارش ها باز والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا می خواهند، بدانند آیا مدارس اردبیل یکشنبه تعطیل است یا خیر؟

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید. 

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس اردبیل فردا یکشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ اندک است. اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

هواشناسی اردبیل فردا

اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل با تشریح شرایط جوی روزهای پیش‌رو، برای فعالیت‌های کشاورزی هشدار سطح زرد شماره ۶ صادر کرد.

در این اطلاعیه‌ که روز شنبه منتشر شد ، در توصیف پدیده‌های مورد انتظار آمده است: کاهش محسوس دمای کمینه از اواخر وقت امروز شنبه (هفتم مهر) تا پیش از ظهر دوشنبه (۹ مهر) در مناطق جنوبی استان اردبیل به ویژه شهرستان‌های سرعین و نیر مورد انتظار است.

در این اطلاعیه با اشاره به احتمال آسیب به محصولات کشاورزی به ویژه صیفی‌ها به کشاورزان توصیه شده است نسبت به مدیریت دما و رطوبت گلخانه‌ها، دامداری‌ها، مرغداری‌ها، سردخانه‌ها و واحدهای تولیدی همچنین تسریع در برداشت محصول‌های کشاورزی به ویژه سبزی‌ها، صیفی‌ها و محصولات باغی رسیده و انتقال به انبارهای سرپوشیده اقدام لازم را به‌عمل آورند.

همچنین اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطره وضع هوا اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد که بر اساس نقشه‌های هواشناسی برای هفته جاری تغییرهای جوی قابل توجهی خواهیم داشت؛ به طوری که از امروز تا صبح فردا آسمان در بیشتر مناطق ابری و مه‌آلود همراه با بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش خفیف برف پیش‌بینی می‌شود.

بر همین اساس برای صبح فردا در برخی از مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل دمای هوا به صفر و به احتمالی به زیر صفر درجه سانتی‌گراد افت خواهد کرد و از فردا تا روز چهارشنبه (۱۱ مهر) از شدت ناپایداری‌ها به صورت موقت کاسته شده و آسمان صاف تا نیمه ابری با افزایش دمای هوا خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: وزش بادهای جنوبی تند و به نسبت شدید در بازه زمانی مورد اشاره موجب افزایش دمای هوا بین ۶ تا هشت درجه سانتی‌گراد به ویژه در اواسط هفته جاری خواهد شد.

در ادامه اطلاعیه نیز عنوان شده است: از بعد از ظهر چهارشنبه تا روز جمعه با توجه به گذر سامانه ناپایدار افزایش ابرناکی، وزش باد و رگبار موقتی باران را شاهد خواهیم بود ولی روز جمعه با گذر این سامانه ناپایدار، شرایط جوی استان اردبیل به پایداری خواهد رسید.

آسمان اردبیل در حال حاضر ابری، سرعت وزش باد ۲۳ کیلومتر در ساعت و دمای هوا ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد