فیلم خلاصه بازی سپاهان - تراکتور امشب جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تراکتور تبریز، آلومینیوم اراک، چادرملو اردکان و ملوان بندرانزلی پیگیری شد. شکست تحقیرآمیز سپاهان مقابل تراکتور ۱۰ نفره و صدرنشینی تبریزی‌ها با شکستن طلسم ۱۱ ساله.

فیلم خلاصه بازی سپاهان - تراکتور امشب جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) با چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم تراکتور تبریز با وجود اخراج مهدی ترابی، دست به کار بزرگی زد و سپاهان را در اصفهان با نتیجه یک بر صفر شکست داد. 

* سپاهان اصفهان صفر - تراکتور تبریز یک
گل: امیرحسین حسین‌زاده (۲+۴۵)
داور: وحید کاظمی
کارت قرمز: مهدی ترابی (۳۲)
اخطار: محمدامین حزباوری، هادی محمدی و آریا یوسفی از سپاهان و شجاع خلیل‌زاده و علیرضا بیرانوند از تراکتور
با این نتیجه شاگردان دراگان اسکوچیچ اولین شکست سپاهان در فصل جدید را رقم زدند و با ۱۳ امتیاز به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند.

برای دیدن فیلم خلاصه بازی سپاهان و تراکتور اینجا کلیک کنید.

https://telewebion.com/live/varzesh?e=۰xf۲۲e۶cf

تیم‌های سپاهان و تراکتور امشب از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس درنهایت با نتیجه ۰-۱ به تراکتور به پایان رسید.

تیم تراکتور در نیمه نخست با اخراج مهدی ترابی در دقیقه ۳۱ ده نفره کار را دنبال کرد و درحالیکه تصور می‌شد سپاهان به گل برتری در این نیمه برسد شاگردان اسکوچیچ با گلزنی امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه ۱+۴۵ روی ریباند پیام نیازمند برنده به رختکن رفتند. نیمه دوم هم بازی با وجود حملات گسترده طلایی‌پوشان با همین نتیجه به پایان رسید تا تراکتور برنده بازی باشد.

تراکتور که پس از ۱۱ سال موفق به شکست سپاهان در اصفهان شد، با ۱۳ امتیازی شدن به صدر جدول رفت. سپاهان نیز با این شکست با ۱۳ امتیاز به رده سوم سقوط کرد. 

نمایش جذاب و هیجان انگیز تراکتور و سپاهان با بردی سزاوارانه برای تیم تبریزی همراه شد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ با عبور از سپاهان به صدر جدول صعود کنند و تیم مورایس را در خانه پایین بکشند.

 

این بازی با حملات کوبنده تراکتور در شروع بازی همراه شد و آنها سه موقعیت بسیار مطلوب داشتند که واکنش پیام نیازمند و همچنین بدشانسی، مانع از گلزنی حمله وران تراکتور شد.

با این حال شوک به تراکتور با اخراج مهدی ترابی وارد شد. برخورد شدید او با محبی بعد از بازبینی صحنه در وی ای آر منجر به کارت قرمز شد تا تراکتور ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول را عقب بنشیند.

بهترین بازیکن: 

عارف آقاسی
مدافع تیم تراکتور نمایش درخشانی در خط دفاعی تیمش داشت و به خصوص با نجات دروازه در نیمه اول با جبران اشتباه خودش، به ستاره این تیم تبدیل شد. البته اسکور پوستونسکی ، شجاع خلیل زاده، امیرحسین حسین زاده و دانیال اسماعیلی فر هم نمایش درخشانی داشتند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد