خبر فوری از تاریخ عرضه بازی Minecraft روی PS۵

استودیو موجانگ (Mojang) رسماً اعلام کرد که بازی ماینکرفت (Minecraft) در ۲۲ اکتبر ۲۰۲۴ برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

خبر فوری از تاریخ عرضه بازی Minecraft روی PS5
صفحه اقتصاد -

بازی Minecraft بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، در ۱ آبان ۱۴۰۳ (۲۲ اکتبر ۲۰۲۴) منتشر می‌شود. این نسخه‌ی PS5 به‌گونه‌ای بهینه‌سازی شده که از توانایی‌های سخت‌افزاری قوی‌تر این کنسول بهره ببرد. به‌نقل از گیمز رادار، بازی اکنون رزولوشن 4K و ۶۰ فریم‌برثانیه را پشتیبانی می‌کند و فاصله‌ی دید بیشتری نیز در بازی فراهم شده تا بازیکنان تجربه‌ی بهتری از گیم‌پلی داشته باشند.

این انتشار پس از بحث‌های مطرح‌شده در جلسه‌های FTC در ژوئن ۲۰۲۳ به‌وقوع پیوست. در آن زمان فیل اسپنسر، رئیس Xbox، اعلام کرده بود که سونی در ارائه‌ی کیت‌های توسعه برای PS5 به مایکروسافت تعلل کرد و این باعث شد که آن‌ها در توسعه‌ی این نسخه از بازی از سایر توسعه‌دهندگان عقب بمانند. با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد که اکنون مایکروسافت به ابزارهای توسعه موردنیاز دسترسی دارد.

بازی Minecraft بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، در تاریخ 22 اکتبر برای PS5 منتشر می‌شود.

نسخه‌ی PS5 Minecraft به‌عنوان ارتقای رایگان برای دارندگان نسخه‌ی PS4 این بازی در‌دسترس خواهد بود. همچنین، سایر بازی‌های Xbox مانند Sea of Thieves و Grounded در سال جاری روی PS5 عرضه شده‌اند و بازی‌هایی همچون Indiana Jones and the Great Circle قرار است در سال ۲۰۲۵ برای این کنسول منتشر شوند. با تمام این تفاسیر و اتفاقات به‌نظر می‌رسد که همکاری میان سونی و مایکروسافت در حال بهبود است.

استودیو Mojang به‌تازگی برنامه‌هایی برای تحول در نحوه‌ی پشتیبانی از Minecraft را اعلام کرده است. طرفداران می‌توانند منتظر محتوای بیشتر و منظم‌تر در طول سال باشند. همچنین، تغییراتی در ساختار رویداد Minecraft Live اعمال شده است.

پیشنهاد سردبیر

منبع: تک ناک
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد