پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ | فردا آب و هوای کشور چطوریه؟

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ | فردا آب و هوای کشور چطوریه؟
صفحه اقتصاد -

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در هفته پیش رو در برخی نقاط کشور خبر داد.

پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده

صادق ضیاییان اظهار کرد: جمعه (۳۰ شهریور) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین و البرز رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد.

ایسنا در خبری نوشت: او ادامه داد: شنبه (۳۱ شهریور) این وضعیت در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: یکشنبه (اول مهر) در نیمه شمالی استان آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

او ادامه داد: دوشنبه و سه‌شنبه (۲ و ۳ مهر) در شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل و برخی نقاط استان گیلان در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: از یکشنبه تا سه شنبه در ساعات بعد از ظهر در غرب و شمال غرب کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.

ضیاییان اضافه کرد: طی پنج روز آینده در برخی مناطق در شرق و شمال شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود. طی سه روز آینده نیز خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد شد.

او درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۱ شهریور) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۹ و ۳۱ درجه سانتیگراد و پس فردا (اول مهر) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۰ و ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و فردا بندرعباس با بیشینه دمای ۲۶ و پس فردا اهواز و بندرعباس با بیشینه ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد