پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ | کدام استان ها بارانی می شود؟

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳  | کدام استان ها بارانی می شود؟
صفحه اقتصاد -

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (پنجشنبه) و فردا در مناطق شمالی، شمال شرق، شمال غرب و برخی استان‌های مرکزی رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا؛ رگبار باران و رعد و برق در اغلب مناطق کشور

به نقل از سازمان هواشناسی، امروز و فردا در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، دامنه و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و برخی مناطق در خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

شنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، گاهی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

یکشنبه در شمال استان آذربایجان غربی گاهی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و دوشنبه در گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

پنجشنبه در نوار شرقی، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز و از جمعه تا دوشنبه در نوار شرقی و برخی مناطق غرب، در برخی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه و جمعه دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

اسمان امروز تهران کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت به 29 و کمینه دمای آن به 18 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد