اعلام برنامه‌های گرامیداشت «هفته وحدت» و «هفته دفاع مقدس» در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند برنامه‌های گرامیداشت میلاد پیامبر اعظم (هفته وحدت) و هفته دفاع مقدس در منطقه آزاد اروند را اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های گرامیداشت «هفته وحدت» و «هفته دفاع مقدس» در منطقه آزاد اروند
صفحه اقتصاد -

حجت الاسلام هادی زرشناس با اشاره به اهمیت بزرگداشت سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص)، اظهار داشت: امسال در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رویدادهای فرهنگی و هنری متنوع و متعددی در دو بخش جداگانه برای پرسنل سازمان منطقه آزاد اروند و عموم شهروندان، با مشارکت دیگر دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری دو شب جشن در روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور در پارک جنب پل شهید جهان آرا به همراه غرفه های فرهنگی و نمایشگاه عکس با مشارکت شهرداری خرمشهر، معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج و مدیریت باغ موزه شهرستان خرمشهر از جمله این برنامه‌هاست.

زرشناس ادامه داد: علاوه بر این، دو شب جشن نیز در روزهای ۴ و ۵ مهرماه جنب سینما نفت با مشارکت پالایشگاه و مدیریت باغ موزه شهرستان آبادان در نظر گرفته شده است که به همراه غرفه های فرهنگی و نمایشگاه عکس به اجرا در می‌آید.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رونمایی از طرح تور شهدایی اروند عنوان کرد و افزود: این برنامه با مشارکت مدیریت باغ موزه آبادان و خرمشهر و نیز مدیریت آموزش و پرورش این دو شهر برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی آبادان به اجرا در خواهد آمد گفت: مسابقه پیامکی رایحه رسالت ویژه نوجوانان و همچنین مسابقه تولید محتوای موبایلی (عکس نوشته، استوری موشن و کلیپ) با محوریت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت دو برنامه مذکور هستند.

گفتنی است، برگزاری مراسم بزرگ پنج مهر در سازمان منطقه آزاد اروند، برگزاری محفل انس با قرآن در شهرستان های آبادان و خرمشهر، دیدار با خانواده شهدای سازمان، غبارروبی مزار شهدا توسط همکاران سازمان و برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس شامل نمایش و… در سازمان، از دیگر برنامه های گرامیداشت این هفته در منطقه آزاد اروند است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد