پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ | آخر هفته بارانی در برخی نقاط کشور

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ | آخر هفته بارانی در برخی نقاط کشور
صفحه اقتصاد -

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش ابر و بارش باران طی آخر هفته در برخی از نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از امروز چهارشنبه تا روز شنبه (۲۸ تا ۳۱ شهریور) برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، گیلان، مازندران، دامنه و ارتفاعات در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران سمنان و برخی نقاط خراسان شمالی افزایش ابر، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: امروز علاوه بر مناطق ذکر شده، در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان و برای پنجشنبه (۲۹ شهریور) در برخی نقاط خراسان رضوی و خراسان جنوبی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: یکشنبه (اول مهر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان گاهی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز و فردا در نوار شرقی، غرب و جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و روز جمعه تا روز یکشنبه در نوار شرقی و برخی مناطق غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

به گفته ضیاییان چهارشنبه تا جمعه دریای خزر پنجشنبه و جمعه خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد شد.

او درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۹ شهریور) کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش باد با احتمال گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۲۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد و پس فردا (۳۰ شهریور) کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۲۰ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۳۹ و ۴۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد