پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ + هواشناسی استان ها فردا

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ + هواشناسی استان ها فردا
صفحه اقتصاد -

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام هفته‌ای پر بارش در برخی از استان‌ها، از کاهش نسبی دما طی روزهای جمعه و شنبه در نوار شمالی کشور خبر داد و گفت: امروز (چهارشنبه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرامی پیش‌بینی شده است.

هفته‌ای پربارش برای برخی استان‌ها/ کاهش دما در نوار شمالی کشور

به نقل از وزرات راه و شهرسازی، کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: امروز (چهارشنبه‌) برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود و در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق رخ می‌دهد.

وی افزود: فردا (پنجشنبه) در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز جمعه نیز در شمال‌غرب، دامنه‌های البرز در استان‌های گیلان، مازندران و غرب گلستان، ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران و سمنان گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

رفیعی گفت: روز شنبه آینده در ارتفاعات شمال‌غرب و در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های البرز، قزوین، تهران و غرب سمنان و در دامنه‌های شرقی زاگرس شامل استان‌های همدان، مرکزی، قم و ارتفاعات غربی اصفهان، یزد و کرمان بارش تداوم دارد.

وی از کاهش نسبی دمای هوا در روزهای جمعه و شنبه در نوار شمالی کشور خبر داد و بیان کرد: از روز جمعه تا شنبه علاوه بر شرق و جنوب‌شرق کشور در بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های البرز، تهران، سمنان، اصفهان، قم، مرکزی و همدان در برخی از ساعت‌ها وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای تهران در ساعت‌های بعدازظهر افزایش باد پیش‌بینی شده است. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۳۵ درجه بالای صفر می‌رسد و کمینه دما ۲۳ درجه بالای صفر ثبت شد.

رفیعی گفت: گرم‌ترین مرکز استان روز گذشته اهواز با ۴۸ درجه بالای صفر و سردترین منطقه لاله‌زار کرمان با ۳ درجه بالای صفر گزارش شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد