بهره برداری از ۲ طرح اشتغال زایی در استان خراسان رضوی

2 طرح اشتغال زایی با دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید در شهرستان قوچان این استان شروع به فعالیت کردند.

بهره برداری از 2 طرح اشتغال زایی در استان خراسان رضوی
صفحه اقتصاد -

امین خوش قامت مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خراسان رضوی در این باره گفت: یک کلینیک دامپزشکی با دریافت 30 میلیارد تسهیلات ارزان قیمت از این صندوق توانست فعالیت خود را در قوچان آغاز کند.

خوش قامت با اشاره به اینکه این تسهیلات از محل منابع تبصره 18 قانون بودجه پرداخت شده است افزود: مجموعه تولید ذرت حجیم شده نیز در روستای فخر آباد این شهرستان هم با دریافت 5 میلیارد ریال تسهیلات افتتاح شد.

او با تاکید بر اهتمام صندوق در حفظ و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی گفت: با راه اندازی این دو طرح درمجموع زمینه اشتغال پایدار برای شش نفر فراهم شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خراسان رضوی همچنین گفت: صندوق این استان با پرداخت ۶۴۷ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون، برای بیش از ۳۲۰ نفر در استان شغل ایجاد کرده است.

امین خوش قامت اظهار داشت: در این مدت در حوزه سایر تسهیلات اشتغال پرداخت شده از محل منابع وجوه مردمی، مبلغ ۹۲ میلیارد ریال پرداخت شده که از این طریق برای ۲۱۱ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی برای سایر تسهیلات اشتغال از محل سایر تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌های اجرایی مانند بنیاد برکت، بنیاد علوی، مدارس غیرانتفاعی، سازمان زندان‌ها، سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی و غیره مبلغ ۴۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده که اشتغال‌زایی ۱۱۲ نفر را بدنبال داشته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: در این بازه زمانی در بخش کشاورزی ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات، در بخش خدمات ۳۲۳ میلیارد ریال، در بخش صنعت ۱۴۴ میلیارد ریال و در بخش وام ضروری ۱۳۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۵۷ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۵۷ متقاضی زن و ۴۹۰ میلیارد ریال به ۲۵۰ متقاضی مرد پرداخت شده است.

امین خوش قامت همچنین گفت: در شهرستان قوچان در سالی که گذشت 42 فقره تسهیلات به مبلغ 82 میلیارد ریال میلیارد ریال تسهیلات پرداخت گردیده که منجراشتفال 55 نفر به صورت مستقیم شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد