بهترین سایت خرید ارز دیجیتال + معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

تصمیم گرفتیم تا در این مطلب ضمن بررسی ویژگی‌های یک سایت خوب برای معامله رمز ارز، تعدادی از بهترین‌ها را نیز معرفی کنیم.

بهترین سایت خرید ارز دیجیتال + معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی
صفحه اقتصاد -

برای موفقیت در بازارهای مالی جدا از سواد و مهارت کافی، باید ازطریق یک سایت خرید ارز دیجیتال مناسب اقدام کرد. امروزه وب‌سایت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و هرکدام از آن‌ها، امکانات به ‌خصوصی را به کاربران ارائه می‌دهند.

 

این موضوع باعث شده است تا انتخاب یک سایت خرید رمز ارز و صرافی ارز دیجیتال معتبر و امن، به امری دشوار تبدیل شود؛ به ‌همین خاطر، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب ضمن بررسی ویژگی‌های یک سایت خوب برای معامله رمز ارز، تعدادی از بهترین‌ها را نیز معرفی کنیم.

اگر شما هم قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

ویژگی‌های سایت خرید ارز دیجیتال

قبل از خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری بر روی رمزارزها بایستی سایت مناسب برای خرید ارز دیجیتال یا صرافی امن و معتبر مناسب خود را پیدا کنید. در ادامه با 5 تا از مهم‌ترین ویژگی‌های هر صرافی ارز دیجیتال آشنا می شویم که عبارت‌اند از:

۱ - توانایی در تامین امنیت

اولین و مهم‌ترین ویژگی هر سایت خرید و فروش رمز ارز یا صرافی خرید ارز دیجیتال، امنیت صرافی ارز دیجیتال است. پلتفرم‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال همواره مورد حملات سایبری قرار می‌گیرند و درصورتی‌که یک وبسایت توانایی مقابله با این حملات را نداشته باشد، طبیعی است که دارایی کاربران در معرض خطر قرار بگیرد.

تاکنون موارد زیادی پیش آمده است که صرافی هک شده است و چندین دلار از دارایی کاربران به سرقت رفته است. این اتفاق حتی برای صرافی‌های معتبر نیز پیش آمده است؛ البته این صرافی‌ها معمولا خسارات ایجاد شده را جبران کرده‌اند.

یکی از سایت‌های خرید ارز دیجیتال که از نظر میزان امنیت شهرت بسیار بالایی دارد، سایت جمینی است. این سایت با پیروی از سخت‌گیرانه ‌ترین پروتکل‌های امنیتی، بستری بی ‌نقص را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم کرده است.

جمینی از سال ۲۰۱۴ تاکنون مشغول به کار است و در تمامی این سال‌ها، هیچ اطلاعات حساسی از پایگاه داده آن به بیرون درز نکرده‌اند.

البته باید توجه داشت امکان قعالیت برای کاربران ایرانی در سایت جمینی میسر نمیباشد و انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال امن ایرانی منطقی ترین انتخاب است.

۲ - تنوع رمزارز

از دیگر ویژگی‌های مهم صرافی‌های خرید ارز دیجیتال می‌‌توان به تنوع رمزارزهای موجود اشاره کرد. امروزه کوین‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند که هرکدام از آن‌ها می‌توانند فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری باشند؛ در صورتی‌ که گزینه‌های خرید رمزارز محدود باشند، قطعا بسیاری از این فرصت‌ها از دست خواهند رفت.

در میان تمامی صرافی‌های ارزهای دیجیتال، صرافی بایننس از بالاترین تنوع برخوردار است. معمولا هرکدام از رمزارزهایی که به بازار عرضه می‌شوند، ابتدا در اپلیکیشن و سایت خرید ارز دیجیتال‌ بایننس لیست می‌شوند و سپس، سایر صرافی‌ها امکان خرید و فروش آن‌ها را برای کاربران خود ایجاد می‌کنند.

البته لازم به ذکر است که کوین‌هایی که در بایننس لیست می‌شوند، از اعتبار بالایی نیز برخوردار هستند.

در حال حاضر امکان فعالیت برای کاربران ایرانی در صرافی بایننس فراهم نیست و امکان بلوکه شدن دارایی آنها وجود دارد. در بین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی، سایت خرید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج، به عنوان یک صرافی معتبر؛ بیش از 700 رمز ارز را برای معامله در اختیار کاربران قرار داده است.

۳ - ابزارهای تخصصی برای تحلیل

برای این‌که بتوان معامله‌ خوبی را به انجام رساند، لازم است تا قبل از خرید ارز دیجیتال، تمامی جوانب را سنجید. باتوجه‌ به این‌که معامله‌گران حرفه‌ای از ابزارهای متنوعی برای این کار استفاده می‌کنند، یک صرافی باید ابزارهای تحلیلی متنوعی را داشته باشد.

در این حالت، معامله‌گران نیازی به استفاده از پلتفرم‌های دیگر نخواهند داشت و می‌‌توانند در یک وب ‌سایت، تمامی نیازهای خود را برطرف سازند. اگر بخواهیم صرافی‌ها را از نظر تنوع ابزارهای تخصصی مورد بررسی قرار دهیم، صرافی کراکن بهترین رتبه ممکن را کسب خواهد کرد.

اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال کراکن (Kraken) تمامی نیازهای یک تریدر حرفه‌ای را پوشش داده است و به ‌همین خاطر، برای انجام معاملات پیشرفته بسیار مناسب است. صرافی کراکن از سال 2013 تاکنون فعال است و یکی از بهترین سایت‌های معامله رمز ارز محسوب می‌شود.

علاوه بر سایت خرید ارز دیجیتال کراکن، نرم افزار و سایت تریدینگ ویو (Trading View) نیز ابزار بسیاری را برای تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران خود قرار داده است.

۴ - محیط کاربرپسند

یکی ‌دیگر از ویژگی‌ های بهترین صرافی برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، داشتن یک محیط کاربرپسند است. محیط صرافی باید به ‌گونه‌ای باشد که کارکردن با آن حتی برای افراد تازه‌کار نیز راحت و بی‌دردسر باشد.

گاهی اوقات پیچیدگی بیش ‌از حد در فرآیند خرید ارز دیجیتال اختلال ایجاد می‌شود و معامله در زمان مورد نظر انجام نمی‌شود. طبق نظرات کاربران، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس را می‌توان یکی از کاربرپسندترین صرافی‌ها دانست.

کوین بیس با این‌که قابلیت‌های پیشرفته‌ای را نیز پوشش می‌دهد؛ اما همچنان سادگی خود را حفظ کرده است و به‌ راحتی می‌توان ابزارهای مختلف این صرافی را به‌کار گرفت. کوین بیس از سال 2012 تاکنون فعال است و یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های خرید و فروش ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه امکان معامله و خرید و فروش ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی در صرافی های خارجی امکان پذیر نیست، بایستی به دنبال سایت خرید آنلاین ارز دیجیتال ایرانی با رابط کاربری آسان و راحت باشید تا بتوانید معاملات خود را به آسانی انجام دهید.

۵ - پشتیبانی حرفه ای و 24 ساعته

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سایت خرید رمز ارز، پشتیبانی آن است. تفاوتی ندارد که به‌دنبال بهترین صرافی ایرانی باشیم، یا این‌که بخواهیم در سایت‌های خارجی مشغول معامله شویم؛ در هر صورت، عدم ارائه پشتیبانی حرفه‌ای از طرف صرافی، مشکلات فراوانی را ایجاد خواهد کرد.

متاسفانه صرافی‌های خارجی با این‌که خدمات پشتیبانی خوبی را ارائه می‌دهند؛ اما امکان استفاده از این خدمات برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

علاوه ‌بر خدمات پشتیبانی، محدودیت‌های شدید دیگری نیز وجود دارند که عملا خرید رمزارز از صرافی‌های خارجی را برای کاربران ایرانی غیرممکن می‌کنند.

به ‌همین خاطر است که اغلب کاربران بیش از این‌که به‌ دنبال صرافی‌های خارجی باشند، در جست‌وجوی بهترین صرافی ایرانی هستند.

پشتیبانی صرافی اوکی اکسچنج، در میان صرافی های ایرانی؛ زبانزد معامله گران و کاربران است. شما میتوانید به صورت 24 ساعته مشکلات خود را در معامله رمزارزها، به تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج اطلاع دهید تا در اسرع وقت به پاسخ خودتان دست یابید.

بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

خوشبختانه صرافی‌های ایرانی از نظر کیفیت و نوآوری، در جایگاه بسیار خوبی قرار می‌گیرند.

اما اگر بخواهیم فقط یک صرافی ایرانی شامل تمامی قابلیت‌های مورد نیاز جهت خرید ارز دیجیتال و انجام معاملات پرسود را معرفی کنیم، قطعا به سراغ سایت خرید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج خواهیم رفت.

اوکی اکسچنج فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و از همان ابتدا با پیاده‌سازی یک پلتفرم پیشرفته توانست به جایگاهی بی ‌نظیر در میان صرافی‌های ایرانی دست پیدا کند.

برای ورود به وبسایت اوکی اکسچنج و شروع معامله در محیط کاربرپسند این صرافی، فقط کافی است تا یک حساب کاربری ساده ایجاد کرد و مراحل احراز هویت را نیز به‌ انجام رساند.

لازم به ذکر است که احراز هویت در اوکی اکسچنج، کاملا هوشمند است و کم‌تر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

یکی از ویژگی‌های اوکی اکسچنج که آن را به امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی تبدیل کرده است، بهره‌گیری از تیمی مجرب درزمینه امنیت سایبری است.

متخصصان امنیت صرافی اوکی اکسچنج با تعریف لایه‌های مختلف، به بهترین شیوه ممکن از اطلاعات حساس و دارایی کاربران محافظت می‌کنند.

علاوه‌ بر این، اوکی اکسچنج دارای مجوز فعالیت رسمی است که سلامت فرآیندهای مالی این صرافی را تامین می‌کند.

همچنین، اوکی اکسچنج یک کیف پول داخلی را به کاربران خود ارائه داده است که باعث می‌شود برای معامله ارز دیجیتال، به کیف پول‌های خارج از صرافی نیازی نداشته باشند.

این مسئله دو مزیت را به ‌همراه دارد؛ یکی این‌ که کارمزد مورد نیاز برای معامله ارزهای دیجیتال را کاهش می‌دهد، و یکی این ‌که می‌توان ارزهای دیجیتال را به‌ شیوه‌ای امن و بدون هزینه نگهداری کرد.

اوکی اکسچنج متنوع‌ ترین گزینه‌ها را برای معامله و خرید و فروش ارز دیجیتال فراهم کرده است. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال اوکی اکسچنج که در دو نسخه اندروید و ios عرضه شده است، بیش از 700 ارز دیجیتال متنوع را معامله کنند.

تنوع بالا و داشتن اپلیکیشن موبایل، از اصلی‌ ترین دلایلی هستند که اوکی اکسچنج را به بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی تبدیل کرده‌اند.

جدا از تمامی این موارد، پشتیبانی اوکی اکسچنج به ‌صورت 24ساعته و در سریع‌ترین زمان ممکن، به تمامی مشکلات مشتریان رسیدگی می‌کند.

تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج از کارشناسانی حرفه‌ای تشکیل شده است که بر موضوعات مرتبط با خرید و فروش رمزارزها تسلطی کافی دارند؛ به‌ همین خاطر، قطعا کاربران درست ‌ترین پاسخ ممکن را از اعضای تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج دریافت خواهند کرد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم تا ضمن بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های یک سایت خرید ارز دیجیتال، تعدادی از بهترین پلتفرم‌های موجود را نیز معرفی کنیم.

علاوه‌ بر این، به ‌معرفی بهترین و امن‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی پرداختیم و مهم‌ترین قابلیت‌های آن را عنوان کردیم. صرافی اوکی اکسچنج، با داشتن تمام ویژگی های مناسب برای معامله رمزارزها؛ انتخاب شماره 1 کاربران ایرانی است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد