فال ابجد فردا پنجم شهریور ۱۴۰۳ | حروف ابجد چه تقدیری برایمان رقم زده؟

شاید بسیار تصور کنند که طالع بینی و فال در جهان مدرن امروزی، معنا و مفهوم گذشته خود را از دست داده است و اندک افرادی هستند که به چنین چیز‌هایی باور و اعتقاد دارند، اما واقعیت این است که طالع بینی و فال کماکان در میان بسیاری از مردم رواج دارد و دنیای مدرن امروزی نیز نتوانسته است نقش چندانی در کاهش این باور ایجاد کند.

فال ابجد فردا پنجم شهریور ۱۴۰۳ |  حروف ابجد چه تقدیری برایمان رقم زده؟
صفحه اقتصاد -

شاید بسیار تصور کنند که طالع بینی و فال در جهان مدرن امروزی، معنا و مفهوم گذشته خود را از دست داده است و اندک افرادی هستند که به چنین چیز‌هایی باور و اعتقاد دارند، اما واقعیت این است که طالع بینی و فال کماکان در میان بسیاری از مردم رواج دارد و دنیای مدرن امروزی نیز نتوانسته است نقش چندانی در کاهش این باور ایجاد کند. حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است که به قرار؛ «اَبجَد، هَوَّز، حُطّی، کَلَمَن، سَعفَص، قَرَشَت ثَخِذ، ضَظِغ»، مرتب می‌شوند. در این شیوه علاوه براینکه هر حرف دارای ارزش عددی است، هر عددی نیز دارای ارزش حرفی نیز هست و به عبارت ساده تر، علم ابجد، علم حروف و اعداد است. بر همین اساس حروف ابجد دارای ارزش عددی، روبرو هستند؛ «الف ۱، ب ۲، ج ۳، د ۴، هـ ۵، و ۶، ز ۷، ح ۸، ط ۹،‌ی ۱۰، ک ۲۰، ل ۳۰، م ۴۰، ن ۵۰، س ۶۰، ع ۷۰، ف ۸۰، ص ۹۰، ق ۱۰۰، ر ۲۰۰، ش ۳۰۰، ت ۴۰۰، ث ۵۰۰، خ ۶۰۰، ذ ۷۰۰، ض ۸۰۰، ظ ۹۰۰، غ ۱۰۰۰»، که به «حساب جُمَل» نیز معروف است.

فال ابجد فردا

فال متولدین فروردین

با عطوفت، مهربانی و عشق می‌توانید همه را به سوی خود جذب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید.

فال متولدین اردیبهشت

بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می‌دهد. خشم خود را فروخورید، آرامش خود را حفظ کنید سپس حرف‌های دلتان را بزنید.

فال متولدین خرداد

خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست، البته ممکن است با سختی و مشقت به دست آید.

فال متولدین تیر

مراقب اطرافیان خود به خصوص کسانی که نسبت به شما حسد می‌ورزند، باشید. حواستان به پس‌اندازتان نیز باشد، ممکن است از لحاظ مالی در مضیقه قرار بگیرید.

فال متولدین مرداد

در کارتان پیشرفت خواهید داشت. به زودی مشکلات برطرف شده و طعم آسودگی را خواهید چشید.

فال متولدین شهریور

خوش‌بین و امیدوار باشید. هرگاه احساس کردید که پر انرژی و مثبت‌اندیش هستید، زمان مناسبی است که کار جدیدی را آغاز کنید.

فال متولدین مهر

در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید. رفتارها و گفته‌های دیگران را در ذهن‌تان نگه دارید و بعد راجع‌به آنها نتیجه‌گیری کنید.

فال متولدین آبان

شما پر انرژی هستید و در زمینه‌های بسیاری فعالیت می‌کنید. بهتر است کمی دامنه‌ی فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه‌ی تلاش‌تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

فال متولدین آذر

رازدار باشید. بهتر است برخی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید. برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.

فال متولدین دی

اگر مدتی است روابط اجتماعی‌تان کم شده است، سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید. دیگران جذب مهربانی روحیه با نشاط شما می‌شوند.

فال متولدین بهمن

شما بسیار جاه‌طلب هستید. بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب، سد راهتان شود و در نیمه‌ی راه متوقفتان کند، خودتان دست از جاه‌طلبی بردارید.

فال متولدین اسفند

مدتی تحت‌فشار بوده و خسته شده‌ای و احتیاج به کمی استراحت داری. باید فرصتی بیابی تا خستگی‌ها را از تن به در کرده و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد