گوشی سامسونگ Galaxy M۵۵S در راه است

سامسونگ تست One UI گلکسی M55s را آغاز کرده است که نشان می دهد دستگاه جدید به زودی رونمایی خواهد شد.

گوشی سامسونگ Galaxy M55S در راه است
صفحه اقتصاد -

به نقل از زوم تک ، سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. این برند در نظر دارد بزودی گوشی Galaxy M55S را معرفی کند.

سامسونگ تست One UI گلکسی M55s را آغاز کرده است که نشان می دهد دستگاه جدید به زودی رونمایی خواهد شد. مدل گلکسی M55s که در سرورهای OTA سامسونگ مشاهده می‌شود، مشخصاتی مشابه با مدل قبلی خود، گلکسی M55 5G خواهد داشت. Gizmochina متوجه شد که سامسونگ تست One UI M55s را آغاز کرده است.

گلکسی M55s تاکنون 4 بار تست نرم افزار One UI را پشت سر گذاشته است. شماره ساخت نرم افزار شناسایی شده توسط Gizmochina M558BXXU0AXG7/M558BODM0AXG7/M558BXXU0AXG7 است. این دستگاه 4 بار در تست One UI شناسایی شد که نشان می دهد گلکسی M55S هنوز در حال توسعه است.

مشخصات فنی گلکسی M55s هفته گذشته مشخص شد. گوشی هوشمند با شماره مدل SM-M558B در تست های تک هسته ای Geekbench بیش از 1003 امتیاز و در تست های چند هسته ای 2309 امتیاز کسب کرد. این نشان می دهد که گوشی آینده یک محصول قیمتی و عملکردی خواهد بود. بر اساس لیستی که در Geekbench منتشر شده است، گلکسی M55s از اسنپدراگون 7 نسل 1 مشابه با گلکسی M55 بهره می برد.

همچنین انتظار می‌رود که با 8 گیگابایت رم و سیستم‌عامل One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه شود. متأسفانه اطلاعات بیشتری در مورد سایر ویژگی‌های گلکسی M55s وجود ندارد، اما انتظار می‌رود که این گوشی دارای ویژگی‌های مشابه با نسل قبلی خود، گلکسی M55 باشد.

گلکسی M55 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED+ با وضوح +FHD است. این گوشی هوشمند دارای نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1000 نیت و حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش است. همچنین این دستگاه دارای گواهی IP67 است که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

سامسونگ گلکسی M55 از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام قدرت می گیرد. در عین حال، این گوشی هوشمند از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. گلکسی M55 با رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه شد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و در دسترس بودن گلکسی M55s وجود ندارد. همه ما با کنجکاوی منتظریم. در دیگر خبرها Canalys پیشتر تحلیلی از فروش جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری منتشر کرده است. به گفته این شرکت، سامسونگ بیشترین تعداد گوشی هوشمند را در سه ماهه دوم 2024 فروخته و سهم بازار 18 درصدی را به خود اختصاص داده است. اپل با سهم بازار ۱۶ درصدی در جایگاه دوم قرار گرفت. این بدان معناست که تفاوت سامسونگ و اپل اکنون تنها دو درصد است. در مقایسه، تفاوت در سهم بازار این دو شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ چهار درصد بود که سامسونگ پیشتاز بود.

به گفته Canalys، سامسونگ و اپل همه را در بازار گوشی‌های هوشمند برتر شکست دادند و بیشتر آن به هوش مصنوعی مربوط می‌شود. بنابراین، به نظر می‌رسد که سامسونگ با One UI 6.1.1 یک شرط مطمئن برای تقویت هوش مصنوعی گلکسی حتی بیشتر از پیش انجام داده است. Xiaomi، Vivo و Transsion به ترتیب با سهم بازار 15%، 9% و 9% در جایگاه های سوم، چهارم و پنجم قرار گرفتند. داده های شرکت تحقیقاتی نشان می دهد که همه برندها در مجموع ۲۸۸ میلیون گوشی هوشمند بین آوریل ۲۰۲۴ تا ژوئن ۲۰۲۴ فروخته اند که در مقایسه با سه ماهه گذشته ۱۲ درصد بیشتر است. همچنین سومین سه ماهه متوالی است که در آن بازار موبایل رشد کرد. بنابراین، این نه تنها یک علامت مثبت برای سامسونگ بلکه برای همه برندهای دیگر است. در اوایل این ماه، سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ را عرضه کرد. به لطف بهبودهایی که ارائه می کنند، که می توانید در ویدیوی ما در زیر مشاهده کنید، تقاضای زیادی برای آنها وجود دارد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد