ابوالقاسم کریمی معاون اداری و مالی نهاد ریاست جمهوری کیست؟ + بیوگرافی ابوالقاسم کریمی

در این خبر به ابوالقاسم کریمی معاون اداری و مالی نهاد ریاست جمهوری، پرداخته شده است.

ابوالقاسم کریمی معاون اداری و مالی نهاد ریاست جمهوری کیست؟ + بیوگرافی ابوالقاسم کریمی
صفحه اقتصاد -

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی آقای ابوالقاسم کریمی را به سمت معاون اداری و مالی نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

وی پیش از این معاون سید صولت مرتضوی و محسن منصوری در نهاد ریاست جمهوری بود.

قائم پناه، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری «ابوالقاسم کریمی» را در سمت معاون اداری ومالی نهاد ریاست جمهوری ابقا کرد.

محمدجعفر قائم‌پناه در حکم انتصاب ابوالقاسم کریمی به سمت معاون اداری و مالی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرده است: انتظار می‌رود با اتکال به عنایات الهی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالفعل، مبرز و کارشناسی در بدنه نهاد ریاست جمهوری، هماهنگی و هم‌افزایی با مجموعه‌های سازمانی و ارکان دولت وفاق ملی، در جهت ارتقاء نقش و جایگاه مؤثر نیروی انسانی، بهبود و مناسب‌سازی مزایای مالی نیروی انسانی در چارچوب قوانین موضوعه، منشاء آثار و برکات ثمربخش باشید.

متن حکم دکتر قائم پناه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای ابوالقاسم کریمی

سلام علیکم

نظر به تعهد، سوابق مدیریتی و تجارب ارزنده جنابعالی و در راستای بهره‌مندی و به‌کارگیری روش‌های مدیریتی کارآمد و اثربخش، به موجب این حکم به عنوان «معاون اداری و مالی نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکال به عنایات الهی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالفعل، مبرز و کارشناسی در بدنه نهاد ریاست جمهوری، هماهنگی و هم‌افزایی با مجموعه‌های سازمانی و ارکان دولت وفاق ملی، ضمن تشریک مساعی لازم و با نگاه تعالی‌بخشی در جهت ارتقاء کمی و کیفی تمامی جنب‌های اداری، مالی، ساختار و تشکیلات سازمانی، حذف فرآیندهای موازی، برنامه‌ریزی جهت توسعه و بهبود عملکرد، تمرکز و یکپارچگی امور و تلاش در جهت ارتقاء نقش و جایگاه مؤثر نیروی انسانی، بهبود و مناسب‌سازی مزایای مالی نیروی انسانی در چارچوب قوانین موضوعه، منشاء آثار و برکات ثمربخش باشید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت وفاق ملی چهاردهم در تحقق اهداف و رسالت سازمان خویش، موفق و موید باشید.

محمدجعفر قائم‌پناه

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد