فوری؛ این مسئول از حمله عذاب آور و پشیمان کننده ایران به اسرائیل خبر داد | اسرائیل منتظر باش...

در این خبر به حمله عذاب آور و پشیمان کننده ایران به اسرائیل، پرداخته شده است.

فوری؛ این مسئول از حمله عذاب آور و پشیمان کننده ایران به اسرائیل خبر داد | اسرائیل منتظر باش...
صفحه اقتصاد -

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بدون شک پاسخ ایران به این اقدام رژیم صهیونیستی پشیمان کننده، دردناک و عذاب آور خواهد بود، گفت: ما با قامتی برفراشته‌تر از گذشته خود را حامی و پشتیبان جبهه مقاومت و رزمندگان خط مقدم آن می‌دانیم.

ابراهیم عزیزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد شهادت اسماعیل هنیه، گفت: قرار گرفتن در سراشیبی سقوط و شکست‌های پی در پی در میدان یکی از دلایلی است که باعث شده رژیم صهیونیستی به این اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه دست بزند.

وی با بیان اینکه مجامع بین المللی باید نسبت به حادثه ترور شهید هنیه ادای وظیفه کنند اظهار کرد: امروز در میدان عمل تنها شاهد محکومیت این حجم از جنایت در مقام بیان و برخوردهای دوگانه در موضوع حقوق بشر هستیم. البته نباید صرفا به سازمان‌های بین المللی متوسل شویم، بلکه وظیفه جبهه مقاومت و ملت‌های مسلمان آمادگی کامل برای رویارویی و برخورد با رفتارهای ددمنشانه این رژیم جنایتکار است.

نماینده مردم شیراز در مجلس اضافه کرد: در حادثه رخ داده باید از فرصت سازمان‌های بین المللی استفاده کرد و مسیر حقوقی کار را دنبال کنیم. باید این سازمان‌ها را وادار به انجام وظایف خود کنیم. اما این اقدام به تنهایی کافی نیست و قطعا در مسیر قانون‌گذاری هر موضوع، لایحه و طرحی را که به جبهه مقاومت کمک کند را به عنوان یک وظیفه دنبال خواهیم کرد.

عزیزی تاکید کرد: شهادت امثال شهید هنیه روحیه جبهه مقاومت را تقویت و باور آن‌ها به این مسیر را مستحکم‌تر خواهد کرد. شهادت شهید هنیه، شهید شکر در لبنان، شهدای ما در سوریه و فرماندهان مقاومت فرصت‌هایی را برای شکست‌های آتی رژیم صهیونیستی فراهم می‌کند و بدون شک باید این را بپذیریم مردابی که رژیم صهیونیستی در آن قرار گرفته غیرقابل بازگشت است و انتقامی سخت‌تر از گذشته در پیش روی او است.

وی تاکید کرد: بدون شک پاسخ ایران به این اقدام رژیم صهیونیستی پشیمان کننده، دردناک و عذاب آور خواهد بود و پاسخی خواهیم داد که تا ابد رژیم صهیونیستی فراموش نکند. ما با قامتی برفراشته تر از گذشته خود را حامی و پشتیبان جبهه مقاومت و رزمندگان خط مقدم آن می‌دانیم و به این وظیفه تاریخی و انسانی خود افتخار می‌کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: جبهه مقاومت با شهادت شهید هنیه مستحکم‌تر و ثابت‌قدم‌تر می‌شود. همچنین امت اسلامی به فضل الهی در جهت محو رژیم صهیونیستی و بقایای آن لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

عزیزی گفت: خون شهید هنیه روحیه محور مقاومت را بازآفرینی می‌کند تا جبهه مقاومت تواناتر و توانمندتر به رسالت تاریخی خود عمل کند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد