رضایت ۹۱ درصدی مراجعین و بازنشستگان درمانگاه شسبد از خدمات ارائه شده در سه ماه نخست سال جاری
رضایت ۹۱ درصدی مراجعین و بازنشستگان درمانگاه شسبد از خدمات ارائه شده در سه ماه نخست سال جاریرضایت ۹۱ درصدی مراجعین و بازنشستگان درمانگاه شسبد از خدمات ارائه شده در سه ماه نخست سال جاری
بر اساس اعلام شرکت شسبد، برخورد مناسب و دقت در انجام کار و سرویس دهی مناسب به بیماران در بخش اورژانس، برخورد مناسب پزشکان و کارکنان بخش قلب و گوارش، رضایت از بخش صدور دفترچه و بایگانی از جمله مهم ترین دلایل رضایتمندی مراجعین عنوان شده است.
بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط شرکت شسبد، بیش از ۹۱ درصد مراجعین درمانگاه شسبد تهران از خدمات ارائه شده در سه ماهه نخست سال جاری ابراز رضایت نمودند. بیشتر مراجعین این درمانگاه بازنشستگان فولاد هستند.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد ، بر اساس اعلام شرکت شسبد، برخورد مناسب و دقت در انجام کار و سرویس دهی مناسب به بیماران در بخش اورژانس، برخورد مناسب پزشکان و کارکنان بخش قلب و گوارش، رضایت از بخش صدور دفترچه و بایگانی از جمله مهم ترین دلایل رضایتمندی مراجعین عنوان شده است.
بر اساس این نظرسنجی، رادیولوژی، خدمات ارائه شده آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، داخلی و چشم و دندانپزشکی و همچنین پذیرش و صندوق رضایت مراجعین را به میزان زیادی جلب کرده است.
نظر شما