زمان عرضه اولیه لپارس | عرضه اولیه لپارس چقدر نقدینگی دارد؟ | تعداد سهم لپارس

در این خبر درباره زمان عرضه اولیه لپارس پرداخته شده است.

زمان عرضه اولیه لپارس | عرضه اولیه لپارس چقدر نقدینگی دارد؟ | تعداد سهم لپارس
صفحه اقتصاد -

در این خبر به معرفی شرکت خارخانجات پارس الکترونیک و زمان عرضه اولیه این نماد پرداخته شده است. 

تاریخچه شرکت

شرکت کارخانجات پارس الکتریک ( در قالب شرکت با مسئولیت محدود) در اسفند ماه ۱۳۴۱ تحت شماره ۸۵۶۷ اداره ثبت شرکتها با سرمایه پنج میلیون ریال به ثبت رسید. این شرکت در تاریخ ۱۳۴۶/۱۲/۲۲ از مسئولیت محدود به شرکت سهامی خاص، سپس درآبان ماه ۱۳۵۴ به سهامی عام تبدیل و طی همان سال نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در اجرای بند (ب) قانون حفاظت از صنایع کشور مصوب تیر ماه سال ۱۳۵۸ شورای انقلاب اسلامی، تحت پوشش سازمان صنایع ملی ایران قرار گرفت. در سال ۱۳۷۱ براساس اجرای سیاست واگذاری شرکتهای تحت پوشش سازمانهای دولتی به بخش های غیر دولتی، شرکت کارخانجات پارس الکتریک نیز از زمره شرکتهای تابعه سازمان وزارت صنایع ملی ایران خارج گردید و زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی قرار گرفت. ماموریت شرکت کارخانجات پارس الکتریک ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و تکیه بر فناوری روز و نوآوری مستمر همراه با بکارگیری سرمایه های انسانی متخصص در جهت جلب وفاداری مشتریان و جلب رضایت پایدار سهامداران است. دیگر مامورت مهم ما در این مجموعه ایفای نقش محوری در توسعه صنعتی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است. چشم انداز شرکت کارخانجات پارس الکتریک خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی، ارائه محصولات و خدمات متمایز همراه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و تبدیل شدن به برند برتر ایران است. پیشتازی در صنعت الکترونیک کشور همراه با افزایش سهم تولید به عنوان سازمانی سرآمد در تولید کیفی و اقتصادی و حضور مداوم در بازار جهانی از دیگرچم انداز های شرکت کارخانجات پارس الکتریک محسوب می‌شود. 

شرکت کارخانجات پارس الکتریک خبر داد با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱۲۹,۱۴۳,۸۴۱ * سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه می شود.

اعلامیه پذیره نویسی عمومی شرکت کارخانجات پارس الکتریک با نماد لپارس در بورس فعالیت دارد بررسی شد.

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز ------ DPM-IOP-۰۲A-۱۴۹ با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-۰۲A-۱۴۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۵۷۰,۸۵۶,۱۵۹ * سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱۲۹,۱۴۳,۸۴۱ * سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه می شود. مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ * * لغایت تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ * * و شماره حسابهای زیر جهت واریز وجوه تعیین شده است .

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد