آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز یکشنبه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ | یک اقدام مهم دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

در این مطلب به آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز یکشنبه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز یکشنبه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ | یک اقدام مهم دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان
صفحه اقتصاد -

میرهاشم موسوی افزود: آخرین اقدام این دولت در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی این بود که متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کرد. توسعه پوشش بیمه‌ای با اضافه شدن بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر و کاهش سن صندوق از ۴۱ به ۳۹ سال در دولت آیت‌الله شهید رئیسی، امید را به سازمان تزریق کرد. اگر این مسیر در دولت چهاردهم ادامه پیدا کند و سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری معظم انقلاب به طور کامل جامه عمل بپوشد، آینده بسیار بهتری را در همه حوزه‌ها شاهد خواهیم بود.

در همایش برنامه تحقق سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی و آیین اختتامیه چهارمین دوره رویداد جمع‌سپاری سازمان تأمین‌ اجتماعی، میرهاشم موسوی با عنوان "جمعینو"، از برگزاری این رویداد مهم تقدیر کرد و سیاست‌های کلی تأمین‌ اجتماعی ابلاغی رهبر معظم انقلاب را منشور عملیاتی سازمان تأمین‌اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم برشمرد. او اظهار کرد که تمام اقدامات این دولت، با هدایت‌های راهبردی و حمایت رئیس‌جمهور شهید، بر پایه سیاست‌های ابلاغی انقلاب بوده و هر گونه نقصی ناشی از اهمال یا اشتباه در مقام اجرا بوده است.

موسوی در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و گرامی‌داشت یاد و نام شهدای خدمت خصوصاً رئیس‌جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید ما تا پای جان برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرد و امیدواریم که ما نیز بتوانیم راه این شهید عزیز را که مدتی کوتاه در حوزه‌های مختلف حکمرانی اقدامات تحولی را رقم زد، ادامه دهیم.

وی افزود: وقتی سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی در فروردین ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد، شهید جمهور عزیز ما بلافاصله دستور دادند که برنامه جامع این سیاست‌ها در قالب لایحه تهیه شود و از همان لحظه همه ارکان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خصوصاً سازمان تأمین‌اجتماعی تلاش کردند تا این لایحه آماده شده و به مجلس ارائه شود.

موسوی در ادامه با اشاره به اهمیت سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی، تصریح کرد: اگر به دنبال ارتقای رفاه و تحقق عدالت و جبران نابرابری‌ها در جامعه هستیم، همه باید به‌صورت هماهنگ در قالب سیاست‌های کلی ابلاغ شده از سوی رهبری عزیز انقلاب عمل کنیم. در این سیاست‌ها علاوه بر این‌که راهبردهای کلان حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی مطرح می‌شود، چالش‌های این حوزه نیز به‌صورت نقطه‌زنی شناسایی شده و علاوه بر این راهکارهای مواجهه با این چالش‌ها نیز احصاء شده است. بنابراین سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی این امر باید همه اقدامات خود را با تأمل در این سیاست‌ها سامان دهند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با تأکید بر این‌که در دولت مردمی سیزدهم اراده بر این بود که سیاست‌های کلی منشور عملیاتی ما در حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی باشد، اظهار داشت: تا امروز همه اقداماتی که ما در این دولت با هدایت‌های راهبردی و حمایت رئیس‌جمهور شهید داشتیم، عمدتاً مبتنی بر این سیاست‌ها بود و اگر هم نقصی به وجود آمده یا اشکالی وجود داشته، در مقام اجرا اتفاق افتاده است.

موسوی با اشاره به برخی از مهم‌ترین اقدامات سازمان تأمین‌اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم، اظهار کرد: اگر تسویه بدهی ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی به نظام بانکی و تأدیه بدهی ۲۶۰ هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تأمین‌اجتماعی در دوره کوتاه آیت‌الله شهید رئیسی رقم خورد و اگر امروز بیش از ۶۵ هزار میلیارد تومان ایفای تعهدات ماهانه سازمان بدون یک ریال استقراض بانکی انجام می‌شود، به این معنی است که ما توانسته‌ایم به بخشی از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و در ادامه نیز باید تلاش کنیم که همه این سیاست‌ها به طور کامل در سازمان تأمین‌اجتماعی اجرا شود.

وی افزود: آخرین اقدام این دولت در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی این بود که متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کرد. توسعه پوشش بیمه‌ای با اضافه شدن بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر و کاهش سن صندوق از ۴۱ به ۳۹ سال در دولت آیت‌الله شهید رئیسی، امید را به سازمان تزریق کرد. اگر این مسیر در دولت چهاردهم ادامه پیدا کند و سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری معظم انقلاب به طور کامل جامه عمل بپوشد، آینده بسیار بهتری را در همه حوزه‌ها شاهد خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، صمدالله فیروزی مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و مسئول دبیرخانه دائمی سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در این سازمان در این همایش گفت: اولین هشدارهای بروز مشکل ناترازی در صندوق‌های بازنشستگی و بزگترین صندوق این حوزه یعنی سازمان تأمین‌اجتماعی از سال ۷۲ از سوی سازمان برنامه و بودجه وقت صادر شد که اعلام کرد سازمان تأمین‌اجتماعی ۵ سال پس از آن تاریخ، به نقطه سربه‌سری خواهد رسید و پس از آن بود که اهمیت موضوع منابع و مصارف صندوق‌ها مورد توجه قرار گرفت و قانون نظام جامع رفاه و تأمین‌اجتماعی در سال ۱۳۸۳ به عنوان راهکاری برای مقابله با این مشکل، تصویب شد.

وی افزود: در اسناد و مطالعات اولیه زمان تدوین برنامه ششم نیز چند چالش بزرگ احصاء شد که قرار بود در این برنامه برای مقابله با این چالش‌ها تدابیری اتخاذ شود که یکی از این چالش‌ها نیز چالش ناترازی در صندوق‌های بازنشستگی بود و آغاز تلاش‌ها برای تدوین سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی حاصل چاره‌اندیشی درباره چالش صندوق‌های بازنشستگی بود.

فیروزی همچنین گفت: دغدغه آینده در زندگی اجتماعی همه ما وجود دارد و وظیفه و مأموریت نظام تأمین‌اجتماعی، چاره‌اندیشی برای این دغدغه‌ است. سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب آن برنامه‌ای است که می‌تواند این دغدغه‌ها را مرتفع کند.

یک خبر فوری از همسان سازی حقوق بازنشستگان

وی افزود: روزی که این سیاست‌ها ابلاغ شد، هرچند سازمان تأمین‌اجتماعی متولی اصلی اجرای این سیاست‌ها نیست اما با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله دبیرخانه دائمی سیاست‌های کلی در سازمان تأمین‌اجتماعی راه‌اندازی شد. با راه‌اندازی این دبیرخانه، اولاً از آن روز به بعد برنامه‌های ۹ گانه عملیاتی سازمان که در دوره مدیریتی جدید با رویکرد تحول، عدالت و اعتماد تدوین شده بود، بر اساس این سیاست‌ها اجرایی شد و در گام دوم نیز راهبردها و مقررات جاری در مجموعه سازمان مورد بازنگری قرار گرفت و ماحصل آن این شد که حدود صد پیشنهاد از سراسر کشور ارائه شد و یک کتاب آسیب‌شناسی از مجموعه این پیشنهادات تدوین شد که امروز در این جلسه رونمایی می‌شود.

تازه ترین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز یکشنبه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۳

در این همایش همچنین محمد غریب‌شاه، رئیس کمیته امور اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سند الزامات تحقق سیاست‌های کلی در سال ۱۳۹۵ ابلاغ شده است که چهار مقام تدوین، ابلاغ، اجرا و نظارت سیاست‌های کلی را در هر حوزه در بر می‌گیرد.

آخرین خبر از متناسب سازی حقوق بازنشستگان امروز یکشنبه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۳

وی افزود: در بخشی از این سند تأکید شده است که وقتی سیاست‌های کلی یک حوزه ابلاغ می‌شود، دستگاه مسئول موظف است برنامه جامع تقنینی و اجرایی منطبق با این سند را بنویسند و به مجمع ارائه دهد. از طرفی آیین‌نامه نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی هم هست که همین چهار مقام را در بر می‌گیرد و دستگاه‌های مرتبط موظف هستند ظرف ۹ ماه در آیین‌نامه داخلی خود این سیاست‌ها را لحاظ کنند.

با ما همراه باشید و اخبار ما را دنبال کنید. 

پیشنهاد سردبیر

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • امروز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ هست که صدور احکام همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید؟

    ۱۱:۵۱۰۷ مرداد ۱۴۰۳
    امروز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ هست که صدور احکام همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی



    اعتراض در مورد تغییر صدور حکم جدید بازنشستگی سالانه و سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ به صورت غیر قانونی تغییر کردن چرا؟
    سازمان تأمین اجتماعی و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره به طور علنی و آشکار حقوق و سایر مزایای بنده را دزدی می کند.
    ۰۸:۵۰۰۷ مرداد ۱۴۰۳
    سازمان تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه هر سال به بهانه های مختلف از حقوق بنده مبالغ را کم می کند چرا؟
    اعتراض هم می کنم ولی متأسفانه توجه نمی کند.
    فیش مستمری مهر ماه ۱۴۰۱ متناسب ‌سازی ۷۵% اعاده نسبت به زمان برقراری ۱۵۲,۷۱۷,۵۰۸ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ شماره مستمری: ۱۰۰۱۳۲۱۵۹۱

  • بازنشسته تأمین اجتماعی


    شعبه تأمین اجتماعی سبزدشت بهارستان با کدام قانون، ماده، آئین نامه، بخشنامه، مجوز، حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ کم کرده است. اعتراض هم می کنم متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم جوابگو و پاسخگو نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
    سازمان تامین اجتماعی چندین سال است و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و… از حقوق و سایر مزایا بنده به طور علنی و آشکار دزدی می کند.
    و هیچ کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
    دزدی به طور علنی و آشکار از حقوق و مزایا بنده توسط شعبه مربوطه تامین اجتماعی و هم سازمان تامین اجتماعی و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... شرم آور و تاسف بار است.

  • بازنشسته تأمین اجتماعی



    بنده در این مدت ۵ ماه و۷ روز است که در مورد اقدامات غیر قانونی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه و هم سازمان تامین اجتماعی و در باره کم کردن حقوق و سایر مزایای بنده در حکم بازنشستگی سالانه و سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و در فیش حقوق اسفند ماه ۱۴۰۲ و فیش حقوق فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۳در رسانه ها بیش از هزار بار شکایت و اعتراض کردم ولی متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟
    با تشکر پیغام شما ثبت گردید


  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    بنده در این مدت ۵ ماه و۷ روز است که در مورد اقدامات غیر قانونی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه و هم سازمان تامین اجتماعی و در باره کم کردن حقوق و سایر مزایای بنده در حکم بازنشستگی سالانه و سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و در فیش حقوق اسفند ماه ۱۴۰۲ و فیش حقوق فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر ماه سال ۱۴۰۳در رسانه ها بیش از هزار بار شکایت و اعتراض کردم ولی متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    بنده در این مدت ۵ ماه و۷ روز است که در مورد اقدامات غیر قانونی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه و هم سازمان تامین اجتماعی و در باره کم کردن حقوق و سایر مزایای بنده در حکم بازنشستگی سالانه و سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و در فیش حقوق اسفند ماه ۱۴۰۲ و فیش حقوق فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر ماه سال ۱۴۰۳در رسانه ها بیش از هزار بار شکایت و اعتراض کردم ولی متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    سوال بنده این است که از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون شکایت و اعتراض بنده در مورد کم کردن حقوق و سایر مزایا در حکم بازنشستگی سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ به صورت غیر قانونی توسط شعبه مربوطه و یا سازمان تامین اجتماعی و مبلغ ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ریال را از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون از فیش حقوق بنده کم می کند در رسانه ها مختلف چاپ شده است ولی اما پس چرا هیچ کسی هم تاکنون بررسی و رسیدگی نمی کند و کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست. درخواست رسیدگی دارم. کدملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    سوال بنده این است که از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون شکایت و اعتراض بنده در مورد کم کردن حقوق و سایر مزایا در حکم بازنشستگی سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ به صورت غیر قانونی توسط شعبه مربوطه و یا سازمان تامین اجتماعی و مبلغ ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ریال را از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون از فیش حقوق بنده کم می کند در رسانه ها مختلف چاپ شده است ولی اما پس چرا هیچ کسی هم تاکنون بررسی و رسیدگی نمی کند و کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست. درخواست رسیدگی دارم. کدملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

  • بازنشسته تأمین اجتماعی


    ۱۴۰۳/۰۵/۰۷ ۱۲:۱۶

    اعتراض در مورد تغییر صدور حکم جدید بازنشستگی سالانه و سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ به صورت غیر قانونی تغییر کردن چرا؟
    سازمان تأمین اجتماعی و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره به طور علنی و آشکار حقوق و سایر مزایای بنده را دزدی می کند.
    ۰۸:۵۰۰۷ مرداد ۱۴۰۳
    سازمان تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه هر سال به بهانه های مختلف از حقوق بنده مبالغ را کم می کند چرا؟
    اعتراض هم می کنم ولی متأسفانه توجه نمی کند.
    فیش مستمری مهر ماه ۱۴۰۱ متناسب ‌سازی ۷۵% اعاده نسبت به زمان برقراری ۱۵۲,۷۱۷,۵۰۸ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ شماره مستمری: ۱۰۰۱۳۲۱۵۹۱



    ۱۴۰۳/۰۵/۰۷ ۱۲:۱۵

    شعبه تأمین اجتماعی سبزدشت بهارستان با کدام قانون، ماده، آئین نامه، بخشنامه، مجوز، حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ کم کرده است. اعتراض هم می کنم متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم جوابگو و پاسخگو نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
    سازمان تامین اجتماعی چندین سال است و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و… از حقوق و سایر مزایا بنده به طور علنی و آشکار دزدی می کند.
    و هیچ کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
    دزدی به طور علنی و آشکار از حقوق و مزایا بنده توسط شعبه مربوطه تامین اجتماعی و هم سازمان تامین اجتماعی و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... شرم آور و تاسف بار است.

  • بازنشسته تأمین اجتماعی


    بیش از 4 ماه و 8 روز است که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: 1531439901

    فیش مستمری اردیبهشت ماه 1402

    نوع پرداخت: تفاوت افزایش معوقه

    تفاوت افزايش مستمري 36,562,629 ریال و ملبغ 1/948/649 ریال در اسفند ماه سال 1402 به صورت غیر قانونی از فروردین الی اسفنده ماه کم کرده است.

    کمک هزينه عائله مندي 5,100,825

    کمک هزينه اولاد 3,169,005

    کمک به تامين معيشت 460,000

    کمک هزينه مسکن 350,000 ریال در اسفند ماه سال 1402 از فروردین الی اسفند ماه به صورت غیر قانونی است.

    حق سنوات 67,135 در اسفند ماه سال 1402 از فروردین الی اسفند به صورت غیر قانونی کم کرده است.

    خالص پرداختی: 44,973,498 (چهل و چهار میلیون و نهصد و هفتاد و سه هزار و چهارصد و نود و هشت) ریال

    فروردین الی اسفند ماه سال 1402 هر ماه به صورت غیر قانونی مبلغ 2/364/784 ریال از فیش حقوق بنده کم کرده است چرا؟

    این یک نوع دزدی علنی و آشکار توسط شعبه مربوطه و یا سازمان تامین اجتماعی از حقوق و مزایای بنده است.













  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    جناب آقای میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین
    باسلام
    در این مدت ۵ ماه و ۸ روز است که در مورد کم کردن حقوق و سایر مزایا بنده به صورت غیر قانونی توسط سازمان تامین اجتماعی هزاران بار در رسانه ها اعتراض کرده ام ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده اند چرا؟ و کسی هم متأسفانه تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

    جناب آقای میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی
    سازمان تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه هر سال به بهانه های مختلف از حقوق بنده مبالغ را کم می کند چرا؟
    اعتراض هم می کنم ولی متأسفانه توجه نمی کند.
    فیش مستمری مهر ماه ۱۴۰۱ متناسب ‌سازی ۷۵% اعاده نسبت به زمان برقراری ۱۵۲,۷۱۷,۵۰۸ریال از حقوق بنده کسر کردن چرا؟ شماره مستمری: ۱۰۰۱۳۲۱۵۹۱

    بسم الله الرحمن الرحیم
    جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی
    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی
    باسلام
    هر سال که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق ماده ۹۶ قانون کار افزایش یافته است.
    سوال بنده این است که چرا شعبه مربوطه تامین اجتماعی به صورت غیر قانونی در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ حقوق و مزایا بنده را در حکم سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کم کرده است اعتراض هم می کنم و متأسفانه کسی هم جوابگو نیست چرا؟
    درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱



    بسم الله الرحمن الرحیم
    جناب آقای حجتالاسلام والمسلمین محسنی اژهای رئیس محترم قوه قضاییه
    جناب آقای ذبیح‌الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور
    جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری رئیس دیوان عدالت اداری
    باسلام
    فیش مستمری اسفند ماه ۱۴۰۲ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

    فیش مستمری فروردین ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

    فیش مستمری اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ریال به صورت غیر قانونی از حقوق بنده کم کردن چرا؟

    فیش مستمری خرداد ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ ریال کم کردن مانده مبلغ مستمری ۸۵,۸۶۴,۹۱۹ ریال

    فیش مستمری تیر ماه ۱۴۰۳ مبلغ مستمری ۱۴,۳۱۰,۸۲۱ ریال کم کردن مانده مبلغ مستمری ۷۱,۵۵۴,۰۹۸ ریال

    و هم حکم بازنشستگی سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را هم در اسفند ماه سال ۱۴۰۴ تغییر کردن و مبلغ مستمری بنده را به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟

    درخواست رسیدگی دارم.

    کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

    حکم بازنشستگی بنده تغییر کردن چرا؟

    حکم سالانه بنده سال ها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صورت غیر قانونی در اسفنده ماه سال ۱۴۰۲ تغییر کرده است چرا؟

    تأمین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان مبلغ ۱۳/۰۸۰/۷۱۴ ریال از حکم سال ۱۳۹۹ به صورت غیر قانونی کم کرده است.

    تأمین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان مبلغ ۴/۲۶۰/۲۶۱ ریال از حکم سال ۱۴۰۰ به صورت غیر قانونی کم کرده است چرا؟

    تأمین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان مبلغ ۵/۸۷۹/۱۶۱ ریال از حکم سال ۱۴۰۱ به صورت غیر قانونی کم کرده است چرا؟

    تأمین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان مبلغ ۲/۳۶۵/۷۸۴ ریال از حکم سال ۱۴۰۲ به صورت غیر قانونی کم کرده است چرا؟

    درخواست رسیدگی دارم.

    کد ملی : ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

    بازنشسته تامین اجتماعی

    و این در حالی است که مدارک مورد نیاز برای کم کردن غیر قانونی از حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و هم در فیش حقوقی شکایت علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی به دیوان عدالت اداری ارسال کردم.

    شعبه تأمین اجتماعی سبزدشت بهارستان با کدام قانون، ماده، آئین نامه، بخشنامه، مجوز، حقوق و مزایا بنده در حکم بازنشستگی سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ کم کرده است. اعتراض هم می کنم متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم جوابگو و پاسخگو نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
    حکم سال ۱۳۹۹ مبلغ ۷۳،۲۴۳،۸۵۰ ریال و مبلغ ۱۳،۰۸۰،۷۱۴ریال به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
    حکم سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۱۸،۸۱۶،۲۸۸ ریال مبلغ ۴،۲۶۰،۲۶۱ ریال به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
    حکم سال۱۴۰۱ مبلغ ۱۶۷،۰۶۴،۱۶۷ ریال مبلغ ۵،۸۷۹،۱۶۱ ریال به صورت غیرفانونی کم کردن چرا؟
    حکم سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۱۲،۷۷۳،۷۶۱ ریال مبلغ ۲،۳۶۵،۷۸۴ ریال به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
    درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
    بازنشسته تأمین اجتماعی

    برای شکایت به کجا مراجعه کنم قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود. قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود. سازمان تامین اجتماعی مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰هزار تومان با سابقه ۳۳ سال، ۵ ماه و ۶ روز پرداخت حق بیمه برای بنده عیدی داده است ولی متأسفانه مبلغ ۱۶،۶۳۲،۷۸۹ریال در اسفنده ماه سال ۱۴۰۲ و فروردین ماه سال ۱۴۰۳ از فیش حقوق بنده کم کرده است و هنوز هم نیز کم می کند چرا؟ بنده در این مدت ۳ ماه و ۲۹ روز است که در مورد اقدامات غیر قانونی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه و هم سازمان تامین اجتماعی و در باره کم کردن حقوق و سایر مزایای بنده در حکم بازنشستگی سالانه و سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و در فیش حقوق اسفند ماه ۱۴۰۲ و فیش حقوق فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۳در رسانه ها بیش از هزار بار شکایت و اعتراض کردم ولی متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟
    سازمان تامین اجتماعی و در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و… به طور علنی و آشکار از حقوق و مزایا بنده را هر سال دزدی می کند.
    بنده در این مدت ۵ ماه و ۸ روز است که در مورد اقدامات غیر قانونی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه و هم سازمان تامین اجتماعی و در باره کم کردن حقوق و سایر مزایای بنده در حکم بازنشستگی سالانه و سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و در فیش حقوق اسفند ماه ۱۴۰۲ و فیش حقوق فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۳در رسانه ها بیش از هزار بار شکایت و اعتراض کردم ولی متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب صبح جمعه در مراسم تجلیل از اعضای ستاد مرکزی خود

    جناب آقای میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین

    باسلام

    در این مدت 5 ماه و 8 روز است که در مورد کم کردن حقوق و سایر مزایا بنده به صورت غیر قانونی توسط سازمان تامین اجتماعی هزاران بار در رسانه ها اعتراض کرده ام ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
    و کسی هم متأسفانه تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟


















  • ناشناس


    چرا بن خواربار شاغلین رسمی وبازنشسته را ماهیانه ۱۴۰۰۰۰۰ تومان میریزند بن خواربار بازنشستگان وشاغلین رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ باید بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد. مگر حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۲۰۰۰۰۰ تومان نیست پس باید بن خواربار ماهیانه ۳۹۶۰۰۰۰ تومان باشد وسایر رفاهیات هم بر اساس حقوق ۷۲۰۰۰۰۰ تومان حساب گردد.
    تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بازنشستگان شرکت مخابرات از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون چه خواهد شد؟
    امروز دو‌شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس! درآمد شرکت مخابرات به جیب کسانی می‌رود؟ شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است و این در حالی است که متأسفانه دولت ثابت کرد و نشان داد دشمن واقعی کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و… در این مورد به کارکنان رسمی و هم بازنشستگان شرکت مخابرات توصیح و پاسخ به دهند در آمد و بودجه شرکت مخابرات در کجا خرج و هزینه می شود.

  • ناشناس


    با سلام
    بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ بن خواربار بازنشستگان ۵۵ درصد حداقل قانون کار همان سال میباشد.
    حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۳۰۰۰۰۰ تومان است پس بن خواربارشاغلین رسمی وبازنشستگان در سال ۱۴۰۲ ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان میباشد.
    ولی متأسفانه مخابرات تهران کمک هزینه خوار بار فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۲ را و با کمک هزینه خوار بار سال ۱۴۰۰ را مبلغ ۲۲۳، ۶۰۵، ۱۴ ریال حساب کرده است چرا؟
    بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .
    معلوم نیست که این مدیران مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون چکار می کنند؟
    متأسفانه هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
    مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به همراه مسئولین، عید سعید قربان سال ها ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است و هم اهانت کرده است و بن خوار بار واریز نکردن.
    و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره فقط سکوت اختیار کرده اند.
    همه رسانه ها داخلی در این مدت ۳۲ ماه شبانه روز مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات را در سراسر کشور چاپ کرده اند ولی اما متأسفانه دولت، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره بررسی و پیگیری و رسیدگی نکرده اند و هنوز هم توجهی نمی کنند چرا؟

    درآمد شرکت مخابرات به جیب کسانی می‌رود؟ شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است و این در حالی است که متأسفانه دولت ثابت کرد و نشان داد دشمن واقعی کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و… در این مورد به کارکنان رسمی و هم بازنشستگان شرکت مخابرات توصیح و پاسخ به دهند در آمد و بودجه شرکت مخابرات در کجا خرج و هزینه می شود.

    دولت سیزدهم متأسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور فقط سکوت کرده است.

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    ۰۸ مرداد ۱۴۰۳

    بنده در این مدت ۵ ماه و ۸ روز است که در مورد اقدامات غیر قانونی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه و هم سازمان تامین اجتماعی و در باره کم کردن حقوق و سایر مزایای بنده در حکم بازنشستگی سالانه و سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و در فیش حقوق اسفند ماه ۱۴۰۲ و فیش حقوق فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۳در رسانه ها بیش از هزار بار شکایت و اعتراض کردم ولی متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد