برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه عملکرد سال ۱۴۰۲ شرکت سوخت سبز زاگرس

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس (سهامی عام)، با حضور61 درصد سهامداران و یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام، حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و نماینده شرکت بورس اوراق بهادار تهران در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد .

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه عملکرد سال 1402 شرکت سوخت سبز زاگرس
صفحه اقتصاد -

مدیرعامل شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس در این جلسه گفت: زیست پالایشگاه کرمانشاه در سال مالی مورد گزارش تکمیل شده و در مرحله تست سرد و گرام است و در سال 1402 خرید مواد اولیه مورد نیاز طرح کرمانشاه شروع شده است.

کیوان شیدانی افزود: زیست پالایشگاه باشت  هم در سال گذشته 20 درصد پیشرفت داشته و  طبق برنامه قرار است تا پایان امسال به 60 درصد برسد .شیدانی تصریح کرد: هدف از اجرای هریک از طرح های در دست اقدام شرکت، تولید 66 میلیون لیتر بایو اتانول سوختی در سال است که به عنوان عامل افزایش دهنده عدد اکتان بنزین جایگزین MTBE  می شود.

وی ادامه داد: برآورد شده در سال 1403 بالغ بر 1700 میلیارد تومان فروش داشته باشیم و طبق پیش بینی ها در سال جاری بالای 500 میلیارد تومان سود محقق خواهیم کرد.

در این جلسه پس از استماع دستور جلسه گزارش فعالیت و ارائه عملکرد هیأت مدیره در سال مالی ۱۴۰۲، و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص صورت های مالی شرکت قرائت گردید. در ادامه توضیحات کافی در مورد هر یک از پرسش ­های مطروحه توسط سهامداران محترم در خصوص صورت های مالی و گزارش بازرس قانونی به استماع مجمع عمومی رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد