رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران به مناسبت برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته مطرح کرد:

ضرورت تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه‌ها

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در پیامی به مناسبت برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته این رویداد را یکی از مهم‌ترین رویدادهای تخصصی در حوزه دامپروری و صنایع مرتبط در ایران به منظور ارائه آخرین دستاوردها و فرصت‌های تجاری در این صنعت عنوان کرد.

ضرورت تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه‌ها
صفحه اقتصاد -

 متن پیام مهدی ضیغمی، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران به مناسبت برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته به شرح ذیل است:

یکی از موثرترین ابزارهای توسعه تجارت در دنیای امروز، برگزاری و شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی است. حضور بنگاه‌های تولیدی و صادراتی در نمایشگاه‌های تخصصی همچنین فرصتی فرصت مغتنمی برای بنگاه‌ها در راستای معرفی محصولات جدید، شناخت شرکت‌های معتبر ایرانی و خارجی، آشنایی با آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های، شناخت نیازهای بازار، تبلیغات و معرفی بهتر شرکت‌ها و ...فراهم می‌کند.

در این راستا سازمان توسعه تجارت ایران مصمم در ارتقای سطح بین‌المللی نمایشگاه‌ها و مشارکت حداکثری سایر کشورها و به ویژه کشورهای همسایه و پیرامونی در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخل کشور است و انتظار می‌رود مجریان و برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها برای حضور و مشارکت هیات‌های تجاری خریدار از کشورهای هدف و پاویون‌های کشورهای خارجی در نمایشگاه‌های داخلی فعالیت‌های خود را توسعه و ارتقاء دهند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته | ایران پلکس تهران ۱۴۰۳ (Iran Plex) یکی از مهم‌ترین رویدادهای تخصصی در حوزه دامپروری و صنایع مرتبط در ایران است که به منظور ارائه آخرین دستاوردها و فرصت‌های تجاری در این صنعت برگزار می‌شود. این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصت‌های جدید برای تجارت و سرمایه‌گذاری، معرفی فناوری‌ها و خدمات نوین، و همچنین تقویت ارتباطات بین‌المللی در صنعت دام و طیور برگزار می‌شود. یکی از محورهایی که در این دوره از برگزاری این نمایشگاه مورد تاکید قرار گرفته است، تقویت حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور است که ضرورت دارد هر ساله شاهد حضور پررنگ‌تر این شرکت‌ها و تقویت ارتباط آنها با فعالان صنعت باشیم.

این رویداد بزرگ صنعتی و تجاری در زمینه دام و طیور، فرصت مناسبی است تا شرکت‌ها و فعالان این حوزه از جدیدترین دستاوردها و محصولات خود رونمایی کنند و با آخرین دستاوردهای این حوزه آشنا شوند. بدون شک حضور فعال و با برنامه در این رویداد راهی برای رشد و توسعه شرکت‌های این صنعت فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد