در مجموع عمومی عادی سالیانه پالایشگاه اصفهان منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲انجام شد:

سود شپنا به ازای هر سهم ۶۱۰ریال میان سهامداران توزیع شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت اصفهان در تاریخ ۲۸ تیر ۱۴۰۳ با حضور ۷۸/۶۸ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد. پس از تصویب صورتهای مالی، با رای اکثریت سهامداران، مبلغ ۶۱۰ ریال برای هر سهم برای سال منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ اختصاص داده شد.

سود شپنا به ازای هر سهم ۶۱۰ریال میان سهامداران توزیع شد
صفحه اقتصاد -

در ابتدای مجمع مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان گزارشی از عملکرد پیشرفت پروژه های دردست اجرای این شرکت از جمله حجم تولیدات، صورت های مالی،روند اجرای طرح ها در ۸شرکت زیر مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان ،میزان اختصاص عملکرد و مشارکت این شرکت در طرح مسولیت اجتماعی ،میزان پیشرفت سایت دوم پالایشگاه اصفهان در بندرعباس، طرح های زنجیره ارزش، میزان اشتغالزایی در پروژه ها و طرح های این شرکت، به کارگیری شرکت های دانش بنیان در هدایت طرح های عظیم این شرکت و بومی سازی قطعات و تجهیزات با تکیه برتوان داخل ،توجه به محیط زیست و انجام زیر ساخت های استراتژیک برای انتقال آب دریا به این شرکت و استفاده از پساب برای تامین نیاز آبی این شرکت و … مطالبی ارائه کردند.

در این رویداد همچنین گزارش تصویری زنده از پروژه های RFCC ،RHU، سایت دوم پالایشگاه اصفهان در بندرعباس و پروژه شیرین سازی نفت سفید(KHT) گزارشی از میزان اقدامات انجام شده درباره پروژه های انجام شده و در حال اجرای این شرکت به سهامداران ارائه گردید.

در مجمع عمومی عادی تیرماه پالایشگاه اصفهان همچنین در مورد انتخاب اعضای هیات مدیره رای گیری شد و به ترتیب شرکت های تابان فردا،سهام عدالت سرمایه گذاری ایرانیان، توسعه سرمایه رفاه و آوای پردیس سلامت از اعضای هیات مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان در سال جاری انتخاب شدند.

حایز اهمیت است،دراین مجمع روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی برای درج آگهی های کثیر الانتشار پالایشگاه اصفهان نیز انتخاب گردید .

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد