به مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی و با حضور جمعی از مسئولان استان؛

طرح توسعه بخش زایمان بیمارستان تأمین‌اجتماعی سمنان بهره‌برداری شد

همزمان با افتتاح متمرکز ۲۰ پروژه عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی در ۹ استان به مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی؛ طرح توسعه و ارتقای هتلینگ بخش زایمان در تنها بیمارستان تأمین‌اجتماعی استان سمنان با حضور مهندس هاشمی استاندار و جمعی از مسئولان محلی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

طرح توسعه بخش زایمان بیمارستان تأمین‌اجتماعی سمنان بهره‌برداری شد
صفحه اقتصاد -

دکتر محمدکاظم امیدیان مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان در این مراسم گفت: در کنار توسعه و نوسازی بخش زایمان بیمارستان شفای تأمین‌اجتماعی سمنان، بازسازی اورژانس بیمارستان مِلکی تأمین‌اجتماعی استان سمنان نیز با اخذ مجوزهای لازم و تأمین اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی در دست اقدام است. همچنین ساخت پلی‌کلینیک بیمارستان شفای سمنان نیز با اعتبار یکهزار میلیارد ریالی و پیشرفت‌فیزیکی ۴۰ درصدی در این استان از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی در حال پیگیری است.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان سمنان تحول، عدالت و اعتماد را سه مؤلفه اصلی مورد توجه در برنامه‌ریزی‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم توصیف کرد و گفت: سال گذشته در ۲ بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم، در استان سمنان بیش از هفت میلیون مراجعه بیمه‌شدگان برای دریافت خدمات درمانی ثبت شد.

براساس این گزارش، یک بیمارستان و هشت مرکز درمانی سرپایی در استان سمنان به بیش از ۵۴۰ هزار و ۶۷۴ بیمه‌شده تحت پوشش تأمین‌اجتماعی استان سمنان، ارائه خدمت می‌کنند.

دکتر امیدیان افزود: بلوک زایمان بیمارستان شفا سمنان از جمله بخش‌هایی است که همواره در مسیر خدمت به بیمه‌شدگان با تمام توان در خدمت بوده و باعث افتخار است که بسیاری از فرزندان این استان در این بخش پا به عرصه هستی می‌گذارند. انجام پروژه نوسازی و تجهیز این بخش در راستای ارتقای سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان و توسعه خدمات به جامعه هدف، در مدت یک سال و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی انجام شد.

دکتر امیدیان اظهار داشت: توسعه خدمات و تجهیزات بخش زایشگاه، امکان حضور مامای همراه، امکان حضور همراه با مادر باردار، طراحی زیبا در فضاسازی داخلی و اصلاح و استاندارد سازی ساختمانی از اهداف و ویژگی‌های این پروژه است. مهم‌ترین شاخصه پروژه ارتقای هتلینگ بلوک زایمان ایجاد سیستم LDR است که در آن فرایندهای پیش از زایمان، زایمان و مراقبت‌های دو ساعت پس از زایمان در یک اتاق و برای یک مادر انجام می‌شود.

گفتنی است بیمارستان شفا سمنان با داشتن ۵ بخش بستری و ۱۱۲ تخت فعال اورژانس، درمانگاه سرپایی و بخش‌های دیالیز، تصویربرداری و سی.تی.اسکن، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و … خدمات درمانی و تشخیصی را به‌صورت رایگان به بیمه‌شدگان این استان ارائه می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد