آخرین خبر از نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد | امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۳

در این خبر به آخرین خبر از نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد، پرداخته شده است.

آخرین خبر از نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد | امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

با توجه به گذشت یک ماه از برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد، مطابق اعلام مسئولان جهاد دانشگاهی احتمالا نتایج آزمون تا پایان هفته جاری اعلام می شود.

یک ماه از برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد، با شرکت ۲۱ هزار و ۹۲۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد میگذرد و داوطلبان منتظر اعلام نتایج این آزمون هستند.

مطابق اعلام قبلی و آنچه در دفترچه آزمون آمده تاریخ اعلام نتایج یک ماه بعد از برگزاری آزمون ذکر شده بود که با توجه به برگزاری آزمون در تاریخ 17 خرداد این روزها باید منتظر اعلام نتایج باشیم.

با پیگیری ها از جهاد دانشگاهی، مسئولان وعده انتشار نتایج تا آخر هفته جاری را دادند و علت تاخیر چند روزه را قدرت انتخاب 5 گزینه استخدامی برای داوطلبان عنوان کردند.

در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد، هر داوطلب امکان انتخاب 5 شغل محل را داشت و به همین دلیل بررسی و اعلام نتایج این آزمون کمی زمانبر شده است.

لازم به ذکر است که بعد از اعلام نتایج ازمون، مراحل امور جذب با سازمان یا وزارتخانه مربوطه خواهد بود.

منبع: حیات
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد