معرفی هتل های ۳ ستاره ارزان و اقتصادی آنتالیا

چطور می‌توان بهترین هتل های ۳ ستاره ارزان را در آنتالیا پیدا و رزرو کرد؟ آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در امتداد سواحل مدیترانه و ترکیه است.

معرفی هتل های ۳ ستاره ارزان و اقتصادی آنتالیا
صفحه اقتصاد -

چطور می‌توان بهترین هتل های ۳ ستاره ارزان را در آنتالیا پیدا و رزرو کرد؟ آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در امتداد سواحل مدیترانه و ترکیه است. این شهر ترکیب جذابی از مدرنیته و سنت را ارائه می‌کند و علاوه بر تفریحات جذاب و هیجان انگیز، فرهنگ و تمدن کشور خود را نیز به خوبی به رخ می‌کشد.

آنتالیا دارای یک موزه باستان شناسی خوب، مراکز خرید جذاب و فعالیت های تفریحی مناسب برای خانواده است. همچنین پر ترددترین فرودگاه ساحل فیروزه را دارد و در نتیجه پایگاهی عالی برای گشت و گذار در کل مناطق مدیترانه به شمار می‌رود.

jA3APmZxziEY

رزرو هتل ارزان در آنتالیا

 

آشنایی با شهر زیبای آنتالیا

با رزرو یکی از هتل های 3 ستاره ارزان در آنتالیا، باید برای بازدید از یکی از زیباترین مقاصد گردشگری ترکیه آماده شوید. آنتالیا یک مقصد گردشگری محبوب، هم برای مردم محلی و هم برای توریست‌های خارجی، است. در حقیقت نام این شهر را مترادف با سواحل زیبا و تاریخ غنی می‌دانند. بازدیدکنندگان این شهر هنگام برنامه ریزی برای گذران تعطیلات در آن، انتخاب‌های زیادی دارند. آنتالیا پوشیده از آثار به جا مانده تاریخی فراوانی است که نشان از قدمت بالای فرهنگ و تمدن در منطقه دارند. همچنین برخی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری ترکیه در این شهر و در سواحل زیبای آن قرار دارند که در نتیجه، شهر به یکی از جذابیت‌های سفر به این کشور تبدیل شده است.

آنتالیا از بزرگترین شهرهای ترکیه به شمار می‌رود. در حقیقت به طور کلی آنکارا با 19 شهر خود، همواره نقش بزرگی در توسعه مناطق مدیترانه ایفا کرده است. کل شهر در غرب منطقه مدیترانه و بین خلیج آنتالیا و کوه‌های توروس غربی قرار دارد. پس وقتی به موقعیت جغرافیایی آن نگاه می‌کنیم، می‌توان گفت که آنتالیا دارای نوعی مرکزیت است.

در بین آثار تاریخی به جا مانده در این شهر می‌توان مواردی را از امپراتوری بیزانس، سلجوقی، عثمانی و به ویژه از امپراتوری روم دید. این ردپاها امروزه در بافت شهری به جا مانده و به خوبی دیده می‌شوند. آنتالیا در طول تاریخ یک مرکز تجاری مهم بوده و نقش بسزایی در تجارت مدیترانه ایفا کرده است.

سفر به آنتالیا

چرا آنتالیا را برای سفر انتخاب کنیم؟

این شهر همچنین آب و هوای گرمی دارد. میانگین دمای آنتالیا در طول سال حدود 20 درجه است که آن را به مکانی ایده آل برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند تعطیلات تابستانی را با شنا و آب تنی بگذرانند. همچنین همانطور که گفته شد به دلیل وجود سواحل جذاب و فعالیت‌های توریستی و اهمیت تاریخی، همواره از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری توریست‌های داخلی و بین المللی در کشور ترکیه بوده است. نکته مهم بعدی در مورد این شهر نیز این است که اکثر مردم محلی می‌توانند به انگلیسی صحبت کنند. این کمک می‌کند که بتوانید به بهترین شکل با مردم محلی ارتباط برقرار کنید. سفر شما به آنتالیا با طبیعت زیبا و دریای گرمش و همچنین جاذب‌های گردشگری تاریخی متنوع، به خاطره‌ای به یاد ماندنی تبدیل خواهد شد.

حال که با خود شهر و جاذبه‌های گردشگری آن آشنا شدیم، در ادامه بررسی می‌کنیم که برای رزرو هتل 3 ستاره ارزان در آنتالیا لازم است چه نکاتی را در نظر داشته باشید؟ همچنین برخی از بهترین هتل های ۳ ستاره آنتالیا را معرفی کرده و پیشنهاد می‌کنیم حین انتخاب هتل، به چند مورد اساسی توجه کنید.

اهمیت انتخاب هتل های 3 ستاره ارزان برای اقامت در آنتالیا

انتخاب هتل ارزان آنتالیا، از اصلی‌ترین ارکان برنامه ریزی برای سفر به این شهر است. هتل های 3 ستاره ارزان هم از اولین گزینه‌هایی هستند که در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. نکته مهم در مورد رزرو هتل های 3 ستاره ارزان در آنتالیا و در هر شهر دیگری این است که آنها ترکیبی از راحتی و مقرون به صرفه بودن را ارائه می‌دهند. یعنی در این هتل‌ها از مهمانان به خوبی پذیرایی می‌شود و کیفیت فدای هزینه‌ها نخواهد شد اما در عین حال، لازم نیست هزینه سرسام آوری را بابت رزرو هتل پرداخت کنید. آنها همچنین طیف وسیعی از امکانات رفاهی اصلی و بعضا تفریحی را در اختیار افراد قرار می‌دهند تا اقامت راحتی داشته باشید.

در ادامه جوهره اصلی خدمات هتل های 3 ستاره ارزان را بررسی کرده و برخی از بهترین هتل های 3 ستاره ارزان در آنتالیا را معرفی می‌کنیم.

دانستنی های سفر به آنتالیا

ویژگی های اصلی هتل های 3 ستاره ارزان

هتل های 3 ستاره ارزان از آن جهت اهمیت دارند که تعادلی منطقی بین لوکس بودن و مقرون به صرفه بودن را ارائه می‌کنند. مهمانان در این هتل‌ها با اتاق‌های مبله و مجهز به امکانات مدرن ضروری که اقامت راحت را تضمین می‌کنند، پذیرایی می‌شوند. بسیاری از این هتل‌ها در محیط خود رستوران و کافه نیز دارند که این نکته مثبت دیگری را به کارنامه آنها در فراهم کردن اسباب راحتی و آسایش مهمانان، اضافه می‌کند. علاوه بر این، بسیاری از آنها در مکان‌های استراتژیکی نزدیک به مراکز شهر، جاذبه‌های توریستی و یا مناطق تجاری قرار دارند. این خود باعث افزایش دسترسی پذیری به شهر و کاهش زمان حمل و نقل می‌شود. تمام این مزیت‌ها سبب شده تا مسافران با هر قصد و نیتی، از سفر تجاری گرفته تا تفریحی، این هتل‌ها را برای اقامت انتخاب کنند.

با این حال، این کیفیت خدمات است که واقعا ماهیت هر هتل 3 ستاره را تعریف می‌کند. کارکنان این هتل‌ها اغلب آموزش دیده و عمیقا متعهد به ارائه یک تجربه عالی به مهمانان هستند. شعار آنها در خدمات رسانی به مشتری در پاسخگویی دقیق و صریح خلاصه می‌شود و این نه فقط در مورد برآورده کردن نیازهای اساسی آنها، بلکه فراتر از آن است. درواقع آنها تضمین می‌کند که اقامتی به یاد ماندنی در هتل داشته باشید.

معرفی چند هتل 3 ستاره ارزان در آنتالیا به همراه امکانات و خدمات آنها

حال که با چیستی و مزایای رزرو هتل های 3 ستاره ارزان قیمت آشنا شدیم، به بررسی پاسخ ایت سوال می‌پردازیم که بهترین هتل های 3 ستاره ارزان قیمت در آنتالیا کدام هتل‌ها هستند.

رزرو هتل 3 ستاره ارزان در آنتالیا

هتل گرند گولوک (Grand Gulluk Hotel)

هتل 3 ستاره گرند گولوک در آنتالیا تمام امکاناتی را که برای داشتن یک اقامت راحت نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهد داد. این هتل از استانداردهای بالایی برخوردار است و رزرو اتاق در آن مزیت‌های متفاوتی را به دنبال دارد. هتل گرند گولوک تا موزه آنتالیا، موزه باستان شناسی و مراکز خرید آنتالیا فاصله کمی دارد. این خود یکی از مهمترین مزیت‌های رزرو اتاق در این هتل برای گردشگران است. علاوه بر این، از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه به شمار می‌رود. از جمله امکانات هتل می‌توان به وای فای، تلویزیون، قهوه ساز، تراس، امکان غواصی، اسب سواری، کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل و... اشاره کرد. البته برای استفاده از برخی از این امکانات لازم است هزینه بیشتری بپردازید.

هتل بیتل هاوس کافی (Beetle House Coffee Hotel)

هتل بیتل هاوس کافی از دیگر هتل های 3 ستاره ارزان قیمت در آنتالیا است که دسترسی محلی خوبی دارد. این هتل در گذرگاه شلوغی قرار دارد و اطراف آن پر از رستوران و فروشگاه است. از جمله امکانات هتل می‌توان به حمام اختصاصی، تلویزیون، سیستم تهویه مناسب، فضاسازی خوب اتاق‌ها، وجود بالکن در اتاق‌ها، زمین بازی مخصوص کودکان، صرافی و... اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید که اگر به هر دلیلی قصد آشپزی داشته باشید، می‌توانید از آشپزخانه اتاق هتل استفاده کنید. از این هتل تا یکی از بهترین سواحل آنتالیا یعنی ساحل کنیالتی، فاصله‌ای نیست. فاصله آن از موزه و آکواریوم آنتالیا نیز کم است.

بوتیک هتل آلپ پاشا (Alp Pasa Boutique Hotel)

این هتل نه تنها در بین هتل های 3 ستاره ارزان، بلکه در بین کل بوتیک هتل‌های آنتالیا یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. سبک و سیاق بنای عمارت به شیوه‌ای عثمانی و به سبک بناهای قرن 18 است. همچنین اتاق‌های هتل علاوه بر امکانات مدرن دارای دکوراسیون و تزیینات چوبی زیبایی هم هستند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به وای فای، تهویه مناسب، تلویزیون، سشوار و... اشاره کرد. این مجموعه یک استخر روباز هم دارد. برخی از سوئیت‌های آن نیز رو به دریای مدیترانه هستند. از این هتل تا موزه آنتالیا فقط به اندازه چند دقیقه پیاده روی فاصله است.

رزرو هتل در آنتالیا

مقایسه قیمت های اقامت در هتل های 3 ستاره ارزان آنتالیا

میانگین قیمت رزرو اتاق در هتل های 3 ستاره ارزان قیمت در آنتالیا، به ازای هر شب اقامت، حدودا بین 35 تا 430 دلار است. می‌توانید ارزان ترین هتل‌های آنتالیا را هم برای اقامت انتخاب کنید اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که آنها معمولا هیچ گونه امکانات تفریحی در اختیار مسافران قرار نمی‌دهند و یا فاصله زیادی تا سواحل و مناطق گردشگری شهر دارند.

توصیه و نکاتی برای انتخاب بهترین هتل 3 ستاره ارزان در آنتالیا

اولین نکته ای که باید در مورد رزرو هتل های 3 ستاره ارزان در نظر داشته باشید این است که این هتل‌ها امکانات تفریحی چندانی را در اختیار مسافران قرار نمی‌دهند اما خدمات رفاهی با کیفیتی دارند. در حقیقت با انتخاب این هتل‌ها بابت اقامت هزینه کمتری پرداخت می‌کنید و می‌توانید باقی بودجه سفر را به شکل دیگری برنامه ریزی کنید. مکان هتل، نکته دیگری است که سبب افزایش قیمت رزرو اتاق در آن می‌شود. هر چه هتل در منطقه شلوغ تری قرار گرفته باشد، بالطبع هزینه رزرو اتاق در آن بیشتر است. این به این دلیل است که هتل به مکان‌های تفریحی شهر نزدیک‌تر خواهد بود. بهترین حالت رزرو هتل آنتالیا نیز این است که در مرکز شهر رزرو کنید. در این شرایط می‌توانید به تمام نقاط گردشگری به راحتی دسترسی داشته باشید.

نکته مهم بعدی روز رزرو هتل برای رزرو هتل های 3 ستاره ارزان است. باید بدانید که برای رزرو اتاق در هتل‌های منطقه، پنجشنبه‌ها ارزان ترین روز و جمعه‌ها گران ترین هستند. در فصولی که در آنها فستیوال یا مراسم خاصی برگزار می‌شود نیز هزینه رزرو هتل به طور موقت بیشتر می‌شود. یک نکته مهم دیگر نیز، فصل است. اگر بخواهید در فصولی مانند بهار یا تابستان برای رزرو اقدام کنید قطعا مجبور می‌شوید هزینه بیشتری پرداخت کنید چرا که در این فصول مسافر و در نتیجه تقاضا، زیاد است. حال اگر زمان سفر خود را برای فصول خلوت سال تنظیم کنید، بدیهی است که هزینه رزرو کمتر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد