زمان پخش و تکرار سریال فراری از شبکه یک + تعداد قسمت و اسامی بازیگران آن

با اتمام سریال رخنه ، سریال فراری جایگزین آن خواهد شد، در اینجا با زمان پخش و تکرار سریال فراری از شبکه یک ، خلاصه داستان و اسامی بازیگران آن آشنا خواهیم شد.

زمان پخش و تکرار سریال فراری از شبکه یک + تعداد قسمت و اسامی بازیگران آن
صفحه اقتصاد -

سریال فراری محصول سال ۱۴۰۲ می باشد، این سریال پیش از این قرار بود از شبکه دو سیما به نمایش در بیاید اما به یکباره به آنتن شبکه یک سیما رسید، در ادامه این مطلب از صفحه اقتصاد به معرفی سریال فراری خواهیم پرداخت.

زمان پخش و تکرار سریال فراری از شبکه یک

سریال فراری به زودی جایگزین سریال رخنه خواهد شد، این سریال هر شب در ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت و تکرار آن نیز در ساعات ۱:۳۰ بامداد و ۱۱ صبح و ۳ بعدازظهر پخش می شود.

سریال فراری با اتمام سریال رخنه احتمالا از اول تیر ماه هر شب به روی آنتن خواهد رفت.

کارگردان سریال فراری

کارگردان سریال فراری جوانی به نام امیر داسارگر می باشد ایشان متولد ۱۳۶۴ در تهران و دانش‌آموخته کارشناسی عمران دانشگاه امام حسین(ع) می باشند. امیر داسارگر طراح، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان است. او فعالیت‌های هنری خودش را از سال ۱۳۸۶ با ساخت فیلم‌های کوتاه «باران»، «نفس به نفس»، «اکسیژن» و فیلم نیمه بلند «یک روز دیرتر» آغاز کرد، در کارنامه هنری او فیلم داستانی بلند «هنگامه» و سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» نیز به چشم می خورد.

سریال فراری

خلاصه داستان سریال فراری

سریال «فراری» درباره آدم‌های مسئولیت پذیر است و موضوع آن روایتی از دهه ۷۰ است. قصه «فراری» از سال ۷۶ شروع می شود و به منظور تصویر‌سازی مرتبط با این دهه که دوره زمانی این سریال است، قهرمان این سریال یک نوجوان است به نام هادی ، این مجموعه در واقع نگاهی آزاد به زندگی یکی از شهیدان مدافع و به طور کلی بحث زندگی مدافعان حرم است و کار اقتباس آزاد، نگاه زیستی و سبک زندگی شهدای مدافع حرم و قصه‌ای اجتماعی است.

این مجموعه یک کار قهرمانانه نوجوان‌محور است که برای ۵ فصل طراحی شده و داستان دو مقطع از زندگی فردی به نام «هادی» است.

اسامی بازیگران سریال فراری

هدایت هاشمی

نسرین بابایی

حسین رفیعی

بهار نوحیان

شهین تسلیمی

جواد خواجوی

مجید پتکی

شهروز آقایی‌پور

افشین آقایی

حسین اوجاقلو

سریال فراری

تعداد قسمت های سریال فراری

سریال فراری که میش از این هادی نام داشت داستان نوجوانی به نام هادی است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ساخته شده است، فیلمنامه این اثر توسط امیر داسارگر نگاشته شده است.

لوکیشن سریال فراری

تصویربرداری سریال فراری بیش از ۷۰ لوکیشن داشته است طوریکه تقریبا در هر دو روز یک لوکیشن جدید برای ضبط سکانس ها اضافه شده است، برخی از قسمت های سریال در پل خشتی شهرستان لنگرود و لاهیجان، مدرسه‌ای در روستای گلحصار و برخی نیز در جاده‌های شهریار و رباط کریم استان تهران نیز فیلمبرداری شده است.

سریال فراری داستان زندگی کدام شهید را به تصویر کشیده است؟

سریال فراری با نام اولیه هادی درباره شهید مدافع حرمی است به نام شهید مصطفی صدرزاده با نام جهادی سید ابراهیم هادی یکی از شهدای حرم (که در سال ۹۴ در حلب سوریه به شهادت رسید) می باشد و دلبستگی او به شهید ابراهیم هادی را تصویر می‌کند- ارائه دادند.

«پیمان جبلی» رئیس رسانه ملی در بازدیدی از پشت صحنه سریال فراری ضمن خداقوت به سازندگان این سریال، به این نکته اشاره کرد که باید اثرگذاری و جذابیت دراماتیک، در پرداختن به شهید در اولویت باشد. او گفت: شما اگر بخواهید راجع به «حاج قاسم سلیمانی» هم کاری انجام دهید، اگر بخواهید خود واقعی حاج قاسم را بازسازی کنید تا ۲۰ سال دیگر هم نمی‌توانید کار را بکنید و امکان ندارد بتوان این کار را کرد. بنابراین بهترین کار این است که سایه درام بر روی اثر باشد. عظمت این شخصیت‌ها به گونه‌ای است که اگر یک شهید قرار باشد عیناً و نعل به نعل به تصویر کشیده شود، خود سازنده هم شهید می‌شود چرا که قطعاً نمی‌توان همه ابعاد زندگی شهید را به تصویر کشید.

سریال فراری

مصطفی صدرزاده که بود؟

مصطفی صدرزاده متولد ۱۹ شهریور ۱۳۶۵ در شهرستان شوشتر استان خوزستان در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. پدرش پاسدار و جانباز جنگ تحمیلی و مادرش از خاندان جلیله سادات هستند.

مصطفی ۱۱ ساله بود که از اهواز به همراه خانواده به استان مازندران و پس از دو سال به شهرستان شهریار استان تهران نقل مکان و در آنجا ساکن گردید. ایشان دوران نوجوانی خود را با شرکت در مساجد و هیئت‌های مذهبی، انجام کارهای فرهنگی و عضویت در بسیج و یادگیری فنون نظامی سپری کردند. در دوران جوانی در حوزه علمیه به فراگیری علوم دینی پرداخت، سپس در دانشگاه دانشجوی رشته ادیان و عرفان شدند، هم‌زمان مشغول جذب نوجوانان و جوانان مناطق اطراف شهریار و برپایی کلاس‌ها و اردوهای فرهنگی و نظامی و جلسات سخنرانی و… برای آنان بودند.

نتیجه ازدواج ایشان در سال ۸۶، دختری به نام فاطمه و پسری به نام محمدعلی است. مصطفی صدر زاده در سال ۹۲ برای دفاع از دین و حرم بی‌بی زینب(س) با نام جهادی «سید ابراهیم»، داوطلبانه به سوریه عزیمت و به علت رشادت در جنگ با دشمنان دین، فرماندهی گردان عمار و جانشین تیپ فاطمیون شد، سرانجام پس از چندین بار زخمی شدن در درگیری با داعش، ظهر روز تاسوعا مقارن با ۱ آبان ۹۴ در عملیات محرم در حومه حلب سوریه به آرزوی خود، یعنی شهادت در راه خدا رسید و به دیدار معبود شتافت و در گلزار شهدای بهشت رضوان شهریار آرام گرفت.

بیوگرافی بازیگران سریال فراری

حسین اوجاقلو در نقش هادی

حسین اجاقلو بازیگر نوجوانی است که برای اولین بار در تلویزیون دیده می شود او برای نقش اول سریال که نوجوانی است که رویای کشتی و دفاع از میهن را دارد بازی کرده است.

هدایت هاشمی

هدایت هاشمی در هفدهم اسفند ماه سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار متولد شد ولی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌است و در آن جا به ورزش فوتبال نیز پرداخته‌است. این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» است و از سال ۱۳۷۷ به‌طور حرفه‌ای بازی در تئاتر را آغاز کرده‌است. نخستین فیلم سینمایی با بازی وی یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا است. از نقش‌های به یاد ماندنی وی می‌توان به نقش اوس موسی در سریال پایتخت اشاره کرد.همسر اول او نگار عابدی از او جدا شده و در حال حاضر با مهشید ناصری که ایشان نیز بازیگر می باشند ازدواج کرده است و دارای دو فرزند به نام های اما و جانا می باشد.

نسرین بابایی

نسرین بابایی در ۱ اسفند ۱۳۵۸ در گیلان متولد شد. وی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است. نسرین بابایی متولد روستای لیف شاگرد،از توابع صومعه سرا در استان گیلان است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ در ۱۴ سالگی با تئاتر دانش آموزی شروع کرد.

وی زیر نظر اساتیدی همچون رضا حقی،میر معنوی و محمد مهدی یوسفی زاده دوره های بازیگری را گذراند. تحصیلات نسرین بابایی فوق دیپلم نقاشی است. ایشانمتاهل می باشند و یک دختر ۱۷ ساله به نام یوهانا دارد،که در مقطع دبیرستان مشغول تحصیل می باشد یوهانا از ۳ سالگی کار بازیگری را در کنار مادرش شروع کرده و در سریال ” بازارچه ” ، تله فیلم ” لنج گیل بابا ” و سریال ” خورم گبان ” بازی کرده است.

حسین رفیعی

حسین رفیعی متولد ۱۵ دی ۱۳۴۸ در اراک و فارغ التحصیل هنرستان هنرهای زیبای تهران و دانش آموخته رشته نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. او فعالیت خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۲ با برنامه «۳۹» آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌های سینمایی سفر به چزابه، شیر و عسل، کمکم کن ایفای نقش کرد. وی از سال ۱۳۷۷ مجری‌گری را نیز تجربه نمود. در حال حاضر در کنار کار بازی و اجرا به کشیدن تصاویر نقاشی های سفره خانه ای نیز می پردازد. ایشان متاهل و دارای دو فرزند به نام های نارگل و باربد رفیعی می باشد.

بهار نوحیان

بهار نوحیان متولد ۲۴ مهر سال ۱۳۵۶، بازیگر تلویزیون و سینما می باشد که در دانشگاه تهران در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد. او با بازی در مجموعه‌ تلویزیونی سفید، سیاه، خاکستری ۱۳۷۶ وارد عرصه‌ی هنر شد. و در فیلم‌ های شاهین، منطقه پرواز ممنوع، خنده های آتوسا و باغ آلبالو و … به ایفای نقش پرداخته است.

شهین تسلیمی

شهین تسلیمی متولد ۱۹ شهریور ۱۳۳۴می باشد، او از جوانی تئاتر بازی می‌کرده‌است و همچنین در رادیو هم تست صدا داده و قبول شده بود اما به علت مخالفت خانواده هر دو را رها کرد. اولین حضور او در جلوی دوربین به سریال باغ مظفر بر می‌گردد. الیزابت امینی وی را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود. وی بازی کوتاهی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران در سال هشتاد و هفت داشت و با حضور پررنگ تر در سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید.

جواد خواجوی

جواد خواجوی متولد ۲۴ خرداد ۱۳۷۱ کمدین، صداپیشه و بازیگر است. او فعالیت هنری خود را با تئاتر و نویسندگی چند قسمت از برنامه دیرین دیرین آغاز کرد. در آبان ۱۳۹۶ با دوبله و صداگذاری ویدئوهای طنز در فضای مجازی به شهرت رسید. سپس به برنامه خندوانه دعوت شد و چندین کلیپ فوتبالی در جام جهانی ۲۰۱۸ را صداگذاری کرد. وی با سریال‌های تلویزیونی سرباز، نوروز رنگی، محرمانه، و مجموعه نمایش خانگی یاغی و رئالیتی‌شو شب‌های مافیا به عنوان بازیگر شناخته شد. هم اینک نیز در سریال پشت پرده نیز بازی او را می بینیم. جواد خواجوی به تازگی متاهل شده است.

مجید پتکی

مجید پُتکی متولد ۲۵ شهریور ۱۳۵۳ در شهر رشت می باشد. شروع فعالیت هنری او به دوران تحصیلی ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان بازمی‌گردد. او در سال ۱۳۷۶ در رشته تحصیلی کامپیوتر وارد دانشکده فنی رجایی لاهیجان شده و از همان سال نیز در آمفی تئاتر همین دانشکده فعالیت تئاتری خود را با تمرکز بر نمایش‌های آیینی و سنتی در پیش گرفت.مجید پتکی در چند فیلم سینمایی، از جمله سینمایی پسر انسان (۱۳۹۹- سپیده میرحسینی)، سینمایی لباس شخصی (۱۳۹۸- امیرعباس ربیعی)، سینمایی ۲۳ نفر (۱۳۹۷ – مهدی جعفری) نقش آفرینی کرده. با سریال کوبار به شهرت رسید، او با پژمان بازغی نسبت فامیلی نیز دارد.

شهروز آقایی‌پور

شهروز آقایی پور متولد دهه پنجاه است او اهل استان گیلان بوده و علاوه بازیگری در زمینه فیلمبرداری، نویسندگی و کارگردانی نیز فعالیت دارد. وی در زمینه نویسندگی نیز، نویسندگی سریالهای “شاید برای شما اتفاق بیافتد” و “دریا در غربت” و فیلم های تلویزیونی “سبز سپید سرخ”، “قبل از غروب”، “من کجا خوابم برد”، “عشق پول” و بازنویسی فیلمنامه فیلم “چهره در غبار” را برعهده داشته است.

همچنین فیلم تلویزیونی “عشق پول” را نیز کارگردانی کرده است. در زمینه بازیگری در فیلم های “ناگهان درخت”، “بمب یک عاشقانه”، “لونه شغال”، “گشت ارشاد ۳″، “هستی و زمان” و سریالهای “کلبه ای در مه”، “محکومین”، “چایخانه هم زبان”، “خون سرد” و “هیولا” به ایفای نقش پرداخته است. شهروز آقایی پور همچنین در فیلمهای کوتاه “غیرموجه”، “حالت تهوع” و نمایشهای “اعتراف ها و دروغ ها”، “بابا آدم”، “کجایی ابراهیم” نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

فراری

عوامل ساخت سریال فراری

نویسنده و کارگردان: امیر داسارگر

تهیه‌کننده: امیرمهدی پوروزیری

سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: سعید نقدزاده

مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی

مدیر صدابرداری: علی احمدی

منشی صحنه: تهمینه مرتضوی

طراح گریم: سیدجلال موسوی

طراح صحنه: جعفر محمدشاهی

طراح لباس: زهره رحمانی

عکاس: سید احمد جامه‌دارپور

مدیر تولید: افشین رئوفی

مدیر تدارکات: بهمن دانایی‌زادگان

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ایرانی

    سریال فراری خیلی حس خوبی به آدم میده،،، دهه هفتاد رو عالی به تصویر کشیده....مشخصه برای ساختش زحمت زیادی کشیده شده

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد