پاسخگویی به پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تماس در مرکز مشاوره و راهنمایی

مرکز مشاوره و راهنمای انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در سال گذشته پاسخگوی بیش از پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تماس مشتریان(اعضا) از سازمان های رهیاری بویژه بانک قرض الحسنه رسالت بود.

پاسخگویی به پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تماس در مرکز مشاوره و راهنمایی
صفحه اقتصاد -

دبیر امور مشاوره و راهنمایی انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی با بیان این خبر گفت: این تعداد تماس در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۱۷درصد افزایش داشته است.

محسن نصیری گفت: کارشناسان این مرکز در دوماهه نخست سال جاری پاسخگوی ۸۱۲هزار تماس بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پنج درصدی داشته است.

وی افزود: اعضای انجمن می توانند پاسخ سوالات خود( در خصوص سامانه های ام رسالت اعم از سامانه های بانک قرض الحسنه رسالت، اعتبار سنجی مرآت، سفته الکترونیک و...) را با تماس با شماره ۰۲۱۴۷۴۷ از کارشناسان این مرکز دریافت کنند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • شهاب زنگنه

    بسیار عالی با جوی صمیمانه و دلسوز
    با مدت کوتاهی در خدمت این گروه باشکوه و با عظمت مشاوران آنلاین بانک رسالت بودم کلی چیزها یاد گرفتم
    شاید همکار خوبی نبودم ولی بوسه بر دستان آقای نصیری رو بر خودم واجب میدونم
    ایشون و گروه مشاوران آنلاین حرف نداشتند ولی شاید من لیاقت این همه بزرگی گروه رو نداشتم
    بازهم خوشحال میشم اگر منت بر این حقیر نهاده اجازه حضور در گروه مشاوران آنلاین رو بدن که ممنون تک تک اعضا علی الخصوص آقای نصیری هم هستم
    به امید فردایی بهتر برای بانک قرض الحسنه رسالت

اخبار ویژه