حضور پرشور کارکنان ذوب آهن اصفهان در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

کاروان زیارتی ،معنوی کارکنان و بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در روز ۱۴ خرداد ماه با پیوستن به دریای عظیم جمعیت عاشقان روح الله در مرقد مطهر امام خمینی (ره) در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند. شرکت کنندگان ذوب آهنی پا به پای دریای خروشان جمعیت عزادار این مراسم بزرگ ملی از سراسر کشورمان از دل و جان به سخنان و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای گوش فرا دادند.

حضور پرشور کارکنان ذوب آهن اصفهان در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
صفحه اقتصاد -

در کنار حضور تلاشگران ذوب آهن در این مراسم بزرگ ملی که توسط شورای فرهنگی و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان این مجتمع عظیم صنعتی صورت گرفت، روابط عمومی  نیز با برپایی موکب در محل ورودی شماره ۷ مرقد مطهر امام خمینی (ره) پذیرای عاشقان روح الله بود.

موکب ذوب آهن اصفهان از ساعات اولیه تا پایان مراسم با پذیرایی و اهدای اقلام فرهنگی و تبلیغاتی مانند پوسترهای مرتبط با زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و دفاع مقدس ،شهدای مقاومت اسلامی به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی از حاضران پذیرایی نمود.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام ره  و در جمع عزاداران و عاشقان روح الله به تشریح و تمجید شخصیت حضرت امام خمینی (ره) و عظمت انقلاب اسلامی ایران پرداختند و در خصوص شرایط فعلی جهان اسلام و جبهه مقاومت اسلامی خاطر نشان کردند: مسئله فلسطین مسئله اول دنیا شده است و در دانشگاه‌های آمریکا به نفع فلسطین شعار می‌دهند . طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در مسیری قرار داد که جز اضمحلال و نابودی او نیست .

رهبر معظم انقلاب با اشاره به حادثه غم انگیز منجر به شهادت رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی و سایر شهدای خدمت به شرح خدمات و صفات اخلاقی ایشان پرداختند و اظهار داشتند :  رئیس جمهور عزیز و پرکار و همراهان ایشان افراد شایسته و مومنی بودند که در راه خدمت به مردم کشته شدند و لذا آنها را شهدای خدمت می‌دانیم . درباره رئیس جمهور عزیز ما، همه اعتراف کردند مرد کار و خدمت و صفا و صداقت بود. رئیس جمهور عزیز، ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا برجسته کرد .

حضرت آیت الله العظمی  خامنه ای در پایان با اشاره به  اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در ۸ تیر ماه  امسال مشارکت گسترده مردم در انتخابات و رعایت اخلاق در موضوعات مختلف انتخابات برای انتخاب رئیس جمهور قدرتمند را مورد  تاکید قرار دادند و تصریح کردند: بدگویی کردن و تهمت زدن کمکی به پیشرفت کارها نمی کند و به آبروی ملی هم لطمه می زند. صحنه انتخابات صحنه عزت و حماسه است، صحنه رقابت برای خدمت است، صحنه کش و واکش برای به دست آوردن قدرت نیست. برادرانی که وارد میدان مبارزه و رقابت انتخاباتی می شوند، این را به عنوان یک وظیفه بدانند. آن‌ها به وظیفه‌شان عمل کنند، خدای متعال هم دل‌های مردم را ان‌شاءالله هدایت خواهد کرد به بهترین گزینه، ان‌شاءالله یک رئیس‌جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد