با اجرای ۱۳ پروژه بزرگ به ارزش یک میلیارد یورو

ایریتک، غول مهندسی ایران، در مسیر شکوفایی دوباره

ایریتک، نامی آشنا در صنعت مهندسی ایران، با نیم قرن تجربه و سابقه درخشان، هم‌اکنون با اجرای ۱۳ پروژه بزرگ به ارزش حدود یک میلیارد یورو، جایگاه خود را در صدر شرکت‌های مهندسی کشور تثبیت کرده است. این پروژه‌ها، شامل طرح‌هایی در صنایع فلزی و معدنی هستند که تحولی بزرگ را در این بخش رقم خواهند زد.

ایریتک، غول مهندسی ایران، در مسیر شکوفایی دوباره
صفحه اقتصاد -

برنامه‌ریزی دقیق و علمی مدیریت و کارشناسان ایریتک در ۶ ماه گذشته، نقش کلیدی در این موفقیت ایفا کرده است.

ایریتک دارای چندین شرکت زیرمجموعه است که در راستای ارتقای بهره‌وری و اجرای باکیفیت‌تر پروژه‌ها فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها در سال‌های گذشته به دلیل برخی مشکلات، از تمام ظرفیت خود استفاده نمی‌کردند. اما عزم راسخ تیم جدید مدیریتی ایریتک، این مجموعه را مجدداً به مسیر فعال شدن واحدهای زیرمجموعه و افزایش ظرفیت تولیدی بازگردانده است.

با وجود چالش‌هایی مانند مشکلات بانکی و تحریم‌ها، ایریتک در تلاش است تا با افزایش تعامل با کارفرمایان و پیمانکاران، ضمن حفظ برند معتبر خود، سرعت اجرای پروژه‌ها را افزایش دهد و منافع بیشتری را برای مشتریان و کارفرمایان خود به ارمغان آورد.

اعتماد گسترده جامعه صنعتی و معدنی کشور به ایریتک، در فهرست پروژه‌های در دست اجرای این شرکت به وضوح قابل مشاهده است. پروژه‌هایی مانند تغلیظ سنگ‌آهن سنگان، سیلوهای آهن‌اسفنجی فولاد هرمزگان، اکسیژن پلنت ۴ فولاد خوزستان، احیا اقلید، فولاد و نورد قُروه، استحصال طلای سقز، فروآلیاژ بهاباد چادرملو، لنس کوره‌های فولاد هرمزگان، واگن برگردان 3 فولاد خوزستان، احیا اردبیل، الحاقیه ۱۱ فولادسازی خراسان و افزایش ظرفیت احیا مدول F مهندسی، همگی گواه این مدعا هستند که ایریتک با استمرار برنامه‌های راهبردی خود، به مسیر رو به رشد و تعالی خود ادامه خواهد داد.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد