فصل سوم مستوران کی پخش می شود؟

با تمام شدن فصل دوم سریال مستوران بهتر لست درباره فصل سوم آن کمی اطلاعات کسب کنیم ما در این مطلب به شما این اطلاعات را خواهیم داد.

فصل سوم مستوران کی پخش می شود؟
صفحه اقتصاد -

سریال مستوران با داستان افسانه ای متفاوتی که داشت توانست مخاطبان زیادی را در دو فصل با خود همراه کند. در حالی که فصل دوم این سریال به تازگی تمام شده، برای افراد زیادی این سوال ایجاد شده که ادامه داستان مستوران به کجا ختم میشود و فصل سوم مستوران کی پخش میشود. با ما همراه باشید.

فصل سوم مستوران کی پخش میشود

فصل دوم سریال مستوران بعد از ۳۸ قسمت در حالی به پایان رسید که به عقیده برخی سرنوشت برخی شخصیت ها نامشخص باقی ماند.

کارگردان فصل دوم مستوران از ساخت فصل سوم مستوران خبر داده و عنوان کرده مستوران ظرفیت تبدیل شدن به یک سریال چند فصلی را دارد و با توجه به استقبال مخاطبان از این فیلم، در صورت تمایل و همکاری تلویزیون و سازمان اوج، فصل سوم هم ساخته می شود و همچنان رویکردی با ادبیات کهن خواهد داشت.

فصل دوم سریال مستوران نسبت به فصل اول، روندی کند داشت و در برخی بخش ها دیالوگ ها حالت مصنوعی و غیر قابل باور قلمداد شده اند.

قطعا در صورت ساخت فیلم، پخش فصل سوم مستوران سال آینده خواهد بود و باید دید فصل سوم به چه صورت و با چه داستان و بازیگرانی ادامه خواهد داشت.

1955681

داستان فصل سوم سریال مستوران

همانطور که در دو فصل قبلی شاهد بودیم، فصل سوم مستوران نیز رویکردی با ادبیات کهن خواهد داشت و از داستان‌ها و افسانه‌های ایرانی الهام خواهد گرفت.

برخی از منتقدان معتقدند که فصل دوم سریال مستوران نسبت‌به فصل اول، روندی کندتر داشت و در برخی بخش‌ها، دیالوگ‌ها غیرقابل باور و مصنوعی بودند

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد