مدارس گیلان و رشت فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس رشت چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس گیلان و رشت فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس رشت چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس گیلان و رشت فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس رشت چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس گیلان و رشت چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان گفت: مدارس بخشی از شهرهای گیلان فردا چهارشنبه تعطیل شد.

فرهاد براتی اظهار کرد: بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی‌های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های رشت (به جز لشت نشا و خشکبیجار)، سیاهکل و مناطق عمارلو و ییلاقی رودبار فردا چهار شنبه در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است.

براتی افزود: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری به ریاست استاندار محترم و در راستای مدیریت مصرف انرژی، آغاز به کار ادارات و نهادها بجز دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها در تمامی شهرستان‌های استان گیلان نیز با ۲ ساعت تأخیر خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اضافه کرد: همچنین در بخش رستم آباد مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی برای فردا چهارشنبه تعطیل اعلام شده است.

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اعلام کرد: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های رشت(به جز لشت نشا و خشکبیجار)، سیاهکل و مناطق عمارلو و ییلاقی رودبار فردا، ۹ اسفندماه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

فرهاد براتی امروز، ۸ اسفندماه در گفت وگو با رسانه ها، اظهار کرد: بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های رشت(به جز لشت نشا و خشکبیجار)، سیاهکل و مناطق عمارلو و ییلاقی رودبار فردا، ۹ اسفندماه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

وی ادامه داد: براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری به ریاست استاندار گیلان و در راستای مدیریت مصرف انرژی، آغاز به کار ادارات و نهادها به جز دستگاه های خدمات رسان و بانک ها در تمامی شهرستان‌های استان گیلان نیز با دو ساعت تاخیر خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استاندار گیلان اضافه کرد: همچنین در بخش رستم آباد، مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی برای فردا، چهارشنبه تعطیل اعلام شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد