ادارات فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ + تعطیلی ادارات فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا ادارات فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی ادارات فردا دوشنبه پرداخته شده است.

ادارات فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ + تعطیلی ادارات فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

همانطور که می دانید، برای بسیاری از کارمندان این سوال پیش آمده است که آیا فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ادارات به علت بارش شدید برف یا آلودگی هوا، تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی ادارات خراسان شمالی فردا

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: کلیه مدارس خراسان شمالی به صورت غیرحضوری شد و ادارات هم به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

غلامرضا شفیق در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: بر اساس تصویب کارگروه مدیریت انرژی خراسان شمالی و به منظور مدیریت مصرف گاز دوشنبه محدودیت‌هایی با نظر استاندار اعلام شد.

وی در ادامه افزود: مهدهای کودک‌ها و مراکز پیش دبستانی‌ها در خراسان شمالی تعطیل است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: فعالیت کلیه مدارس و مراکز آموزش عالی مراکز غیرحضوری است.

شفیق بیان کرد. بانک‌ها و بیمه‌های خراسان شمالی تعطیل هستند و تنها شعب کشیک دایر خواهند بود.

وی در ادامه بیان کرد: ادارات و نهادها به صورت دورکاری انجام وظیفه خواهند کرد و قطع کامل گاز ادارات انجام شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: این محدودیت‌ها شامل دستگاه‌های عملیاتی، امدادی، خدماتی و درمانی نمی‌شود.

تعطیلی ادارات خراسان جنوبی فردا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: به دلیل برودت هوا، ادارات و دستگاه های اجرایی در ۶ شهرستان استان فردا - دوشنبه هفتم اسفند - تعطیل است.

به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده شامگاه یکشنبه اعلام کرد: با عنایت به افت شدید دما و ضرورت مدیریت مصرف گاز، ادارات، دستگاه‌ های اجرایی و دانشگاه ها در شهرستان های نهبندان، سربیشه، بیرجند، درمیان، زیرکوه و قاینات فردا تعطیل است.

وی افزود: آموزش در همه مقاطع تحصیلی و در دو نوبت صبح و عصر در این ۶ شهرستان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

جانشین استاندار در ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: دستگاه های خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی از این قاعده مستثنی بوده و به روال شرایط عادی خدمات دهی خواهند داشت.

وی گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر تداوم سرما طی چند روز آینده و افت شدید دما که افزایش میزان مصرف گاز را به همراه خواهد داشت، لذا ستاد مدیریت بحران در راستای پایداری گاز در بخش خانگی، این تصمیم را اتخاذ کرد.

عباس زاده با اشاره به اینکه در برخی استان های دیگر کشور از جمله خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز احتمال افت شدید دما گزارش شده، به شهروندان توصیه کرد: برای حفظ پایداری شبکه، در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی به برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور مدیریت شرایط موجود اشاره و تأکید کرد: گاز تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی تا روز شنبه دوازدهم اسفندماه قطع می شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی و ادارات مکلفند از سوخت دوم و جایگزین استفاده کنند.

تعطیلی ادارات قم فردا

به دلیل بارش برف و باران و برودت هوا، مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه هفتم اسفند ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان، مدارس همه مقاطع تحصیلی استان قم فردا دوشنبه هفتم اسفندماه بصورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، ساعت کار ادارات و دانشگاه‌های استان نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

 

تعطیلی ادارات تهران فردا

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به گسترش سرما و کاهش دما از تأخیر یک ساعته در شروع کار ادارات استان تهران برای فردا دوشنبه هفتم اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: ساعت آغاز به کار ادارات استان تهران ۹ صبح اعلام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: با هدف تداوم گازرسانی به بخش خانگی، گاز ادارات دولتی و صنایع استان تهران تا اطلاع ثانوی با محدودیت روبرو خواهد شد.

محدودیت در مصرف گاز از سوی صنایع و ادارات استان تهران ضروری است و چنانکه این محدودیت اعمال نشود جریان گاز رسانی در بخش‌های مربوطه با قطعی روبرو خواهند شد.

پایداری و تداوم در شبکه گازرسانی به بخش خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتظار از صنایع این است که در این بخش نهایت همکاری را داشته باشند.

از مردم عزیز نیز تقاضا داریم با صرفه جویی در مصرف گاز گام مهمی در جلوگیری از آسیب به اشتغال و صنعت استان بردارند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد